سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: همزیستی دوستانه آهو ها و انسان


نارا شهری‌است در ژاپن و مرکز استان نارا. این شهر در ناحیه کان‌سای جای‌دارد. نارا در شمال استان نارا و درست در مرز با استان کیوتو جای‌گرفته‌است.شماری نیایشگاه و ویرانهٔ کهن در نارا بخش باستانی نارا را می‌سازند که در میراث جهانی یونسکو هم ثبت‌اند.

 
 
 
 
صبح بخیر: نارا شهری‌است در ژاپن و مرکز استان نارا. این شهر در ناحیه کان‌سای جای‌دارد. نارا در شمال استان نارا و درست در مرز با استان کیوتو جای‌گرفته‌است.شماری نیایشگاه و ویرانهٔ کهن در نارا بخش باستانی نارا را می‌سازند که در میراث جهانی یونسکو هم ثبت‌اند.

نارا میان سال‌های ۷۱۰ تا ۷۸۴ میلادی پایتخت ژاپن بود. نام نارا نیز در ژاپنی کهن معنای تخت ساخته‌شده را می‌رساند. در ۷۹۴ پایتخت از نارا به هِی‌آن‌کیو جابه‌جا شد، ولی با این همه نیایشگاه‌های نارا اهمیت خود را نگاه داشتند. بدین سبب این شهر لقب پایتخت جنوبی یافت.




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
همزیستی مسالمت آمیز آهو ها و انسان ها در شهر نارا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ بی شرمانه به اقدام انسان دوستانه جراح پلاستیك



 

 

 

پاسخ بی شرمانه به اقدام انسان دوستانه جراح پلاستیك

 

 

باج ۱۵میلیون تومانی جراح پلاستیك به بیمار تبهكار، اسب مرد باجگیر را برای گرفتن باجی بزرگ ترین كرد. به گزارش تهران امروز، اواخر بهمن ماه امسال یک «جراح صورت» با مراجعه به دادسرای جنایی مدعی شد از سوی یکی از بیماران خود به نام «اشکان.م»، تهدید شده است كه ۵۰ میلیون تومان باید به وی باج بدهد وگرنه او و خانواده اش را خواهد كشت.

 

برگرداندن هزینه درمان

شاكی ادامه داد: آبان ماه پارسال جوانی ۳۰ساله به مطبم در سعادت آباد مراجعه و در خواست ترمیم صورت خود را كرد. صورت این جوان دچار آسیب دیدگی بسیار شدید شده بود و وقتی علت آن را از وی پرسیدم گفت بر اثر تصادف این حادثه رخ داده است.

من با انجام معاینات پزشکی، طی چند نوبت اقدام به جراحی صورت او کردم كه نتیجه عمل بسیار مطلوب و مورد رضایت وی قرار گرفت. بعد از عمل «اشکان» به بهانه های مختلف درخصوص وضعیت نامناسب مالی خود با من صحبت می کرد و من نیز که تحت تاثیر صحبت های او قرار گرفته بودم برای کمک کردن به وضعیت مالی او و خانواده اش تصمیم گرفتم تا مبلغی را که در طول درمان خود پرداخت کرده بود به او بازگردانم. برای همین مبلغی در حدود ۵/ ۳ میلیون تومان را بازپرداخت کردم تا به این طریق کمکی به او کرده باشم ولی به هیچ عنوان فکر نمی کردم که این اقدام من باعث ایجاد انگیزه اخاذی در وی خواهد شد.

یا ۱۵ میلیون یا مرگ خانواده ات؟!

پس از گذشت یک سال، ناگهان تماس های تهدید آمیزی با من گرفته می شد که در ادامه این تماس ها متوجه شدم که فرد تماس گیرنده همان بیمار قدیمی خودم «اشکان» است. او در تماس های خود مدعی شده بود که آدرس محل سکونت و مشخصات تمامی اعضای خانواده ام را شناسایی کرده و در صورتی که مبلغ مورد درخواست او را پرداخت نکنم، اعضای خانواده ام تامین جانی نخواهند داشت.

من که در آن شرایط بسیار نگران سلامت اعضای خانواده ام شده و تصور می کردم که صرف یک تهدید باعث پیگیری از سوی پلیس انجام نخواهد شد تصمیم گرفتم تا مبلغ مورد درخواست «اشکان. م» را به او پرداخت نمایم و به این ترتیب مبلغ ۱۵میلیون تومان را در قالب چک و در داخل مطب خود به او پرداخت کردم.

زمانی که «اشکان. م» برای گرفتن این پول به کلینیک پزشکی من مراجعه کرده بود، مدعی شد که به همراه چند نفر مسلح آمده و این افراد در داخل ماشین منتظر او هستند تا در صورت هرگونه اتفاقی به کمک او بیایند.

پس از پرداخت ۱۵میلیون تومان فکر می کردم که مزاحمت های اشکان به پایان رسیده اما پس از مدتی، بار دیگر تماس های اشکان از سر گرفته شد و این بار او ۵۰میلیون تومان را از من مطالبه کرد. در این زمان بود که متوجه شدم باید خیلی زودتر با پلیس تماس می گرفتم؛ برای همین بلافاصله تصمیم گرفتم تا با طرح شکایتی، موضوع را از طریق پلیس و مراجع قضایی پیگیری نمایم.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که چک صادر شده از سوی مالباخته به مبلغ ۱۵میلیون تومان در یکی از شعبات بانکی نقد شده است با مراجعه کارآگاهان به شعبه بانکی و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته هویت متهم متواری از سوی مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت.

بلوف هایم جواب می داد

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد متهم در حوالی میدان ونک شده و محل های تردد متهم را تحت مراقبت های نامحسوس خود قرار دادند؛ سرانجام این مراقبت ها منجر به شناسایی و دستگیری متهم در میدان ونک شد.

متهم در بازجویی به تهدید به قتل پزشک و خانواده اش و همچنین اخاذی به عنف اعتراف کرد و گفت: «تهدیدهای من در حد یک دروغ بزرگ بود اما زمانی که وضعیت مالی مناسب پزشک معالج خود را دیده و متوجه شدم که می توانم به راحتی از او اخاذی کنم تصمیم گرفتم تا با تهدید او و اعضای خانواده اش اقدام به اخاذی میلیونی از او نمایم. زمانی که دیدم وی ۱۵ میلیون تومان به من داد تصمیم گرفتم تا با افزایش تهدیدهای خود مبالغ بیشتری را از این پزشک اخاذی كنم که اینبار توسط پلیس دستگیر شدم.»

هشدار پلیس آگاهی: باج دادن ممنوع

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در رابطه با این پرونده گفت: «هرگونه توافق با مجرم یا مجرمان در پرونده های مشابه این پرونده تنها به ترغیب مجرمان در ارتکاب و ادامه اقدامات مجرمانه منجر خواهد شد و تصور این موضوع که انجام درخواست هایی از این نوع باعث از میان رفتن مشکلات و تهدیدهای آینده خواهد شد، یک اشتباه بزرگ بوده و تنها چنین افرادی را به ارتکاب بیشتر جرایم ترغیب خواهد کرد.»

وی ادامه داد: «برابر تحقیقات تخصصی انجام شده در این پرونده مشخص شده است که ادعای متهم مبنی بر همدستی چندین فرد با وی در اخاذی از پزشک مالباخته صرفا یک دروغ بزرگ و برای ترساندن مالباخته بوده و اساسا چنین افرادی وجود خارجی ندارند.»

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر افزود: «در حال حاضر تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار داشته و متهم با قرار قانونی، جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی، در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.»../پایگاه خبری تحلیلی فرارو