سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: میمون باهوش امدادگر


در رفتاری که بیشتر به انسان ها شباهت دارد، یک میمون به مدت ۲۰ دقیقه برای نجات دوستش که در اثر برق گرفتگی از هوش رفته بود، وقت گذاشت.




صبح بخیر: در رفتاری که بیشتر به انسان ها شباهت دارد، یک میمون به مدت ۲۰ دقیقه برای نجات دوستش که در اثر برق گرفتگی از هوش رفته بود، وقت گذاشت.

به نوشته روزنامه بریتانیایی «دیلی میل»، میمون مصدوم در نتیجه تماس با یکی از کابل‌های برق فشار قوی که در محوطه ایستگاه قطار قرار دارد، برق گرفته شد و در پی آن بی‌هوش در کنار ریل قطار افتاد.

پس از آن، دوستش بی‌درنگ به سمت او رفت و برای به هوش آوردنش تلاش کرده بدین منظور او را تکان می‌داد، در آب می‌انداخت و شاهرگ گردنش را با دهان ماساژ می‌داد.

پس از تلاشی حدودا ۲۰ دقیقه‌ای، میمون برق گرفته به هوش آمده چشم‌هایش را گشود . دوستش شادمان شد و پیش از عبور قطار بعدی، او را به مکانی امن منتقل کرد.

میمون قهرمان تنها به نجات جان دوستش بسنده نکرد بلکه به تلاش‌های خود برای بهبود وضعیت جسمانی دوستش و کاهش دردهای ناشی از برق گرفتگی ادامه داد. 



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دوربین مخفی ترکوندن سیب زمینی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
میمون باهوش امدادگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: میمون بدن ساز!


 
 
 

میمون بدن ساز



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.