سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: مهارت حیرت انگیز بسكتبالیست 2 ساله


مهارت این كودك دو ساله در پرتاب توپ به داخل سبد حیرت برانگیز است.

جام جم آنلاین: در این فیلم تماشایی بیننده شاهد مهارت یك بسكتبالیست دو ساله خواهد بود.

مهارت این كودك دو ساله در پرتاب توپ به داخل سبد حیرت برانگیز است.

تیتوس خردسال در هر شرایطی توپ را به داخل سبد می اندازد.

بهتر است به جای توضیح بیشتر شاهد مهارت تیتوس باشیم.



ویدیو مرتبط :
مهارت حیرت انگیز بسكتبالیست 2 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شائبه در نتایج حیرت انگیز جشنواره فیلم فجر!



اخبار ,اخبار فرهنگی,جشنواره فیلم فجر

 

اخبار فرهنگی - شائبه در نتایج حیرت انگیز جشنواره فیلم فجر!

اعلام اسامی برندگان جشنواره فیلم فجر، موجی از حیرت و ناباوری در میان اهالی و علاقمندان سینما برجای گذاشته است.

در شرایطی كه در میان كارگردانان مشهور حاضر در جشنواره امسال، معدود آثاری مشاهده شد كه رضایت مخاطبان را به خود جلب كند، جایزه های این جشنواره عمدتاً به سوی افرادی سوق پیدا كرد كه نه فقط تماشاگران بلكه جایزه گیران هم فكرش را هم نمی كردند، چندان كه بهروز افخمی كارگردان «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» هنگام گرفتن جایزه بهترین فیلمنامه گفت «دیروز به ما گفتند که هیچ کدام از عوامل "آذر شهدخت و..." جایزه نگرفتند و من غافلگیر شدم»

از سوی دیگر،

- عدم حضور فیلم «چ» در میان برندگان بهترین كارگردانی و فیلم، در شرایطی كه به اذعان عمده ی تماشاگران و منتقدان، یك سروگردن از دیگر فیلم ها بالاتر بود

- حضور برخی آثار مانند «خط ویژه» در میان برترین ها كه به لحاظ مضمون و پرداخت، هیچ تفاوتی با دیگر فیلم های این جشنواره نداشت.

- تاثیر بیانیه فیلم «من عصبانی نیستم» بر نتایج این جشنواره

و همچنین تاثیر برخی افراد در آخرین لحظات اعلام نتایج، این شائبه را ایجاد كرد كه برخی دلایل وی‍ژه، باعث چرخش جشنواره فیلم فجر در آخرین لحظات شده است.

این درحالیست كه از روزها قبل از آغاز جشنواره، برخی جریان های خاص سینمایی، مرتب و مكرر این ادعا را در بوق و كرنا می كردند كه «از قبل نتایج جشنواره به سود فیلم «چ» حاتمی كیا بسته شده است».

این ادعا نیز احتمالا تاثیری در آراء داوران در آخرین لحظات داشته است؛ چرا كه یكی از مهمترین فیلم های دفاع مقدس، اینك به دلیل برخی تنگ نظری ها چنان به حاشیه رانده شد كه از برخی آثار سخیف سینمایی نیز عقب افتاد!

نكته ی جالب آن است كه حتی فیلم «شیار 143» كه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد ابتدا از سوی هیات انتخاب رد شده بود، اما با درخواست های ابراهیم حاتمی كیا وارد بخش سودای سیمرغ جشنواره شد. حاتمی كیا در میانه ی جشنواره نیز، برای جلب نظر منتقدان به سوی فیلم «شیار 143» ، فیلم خود «چ» را به این اثر تقدیم كرده بود.

كارشناسان بزرگترین علل این ناكامی را ضعف عملكرد علیرضا رضاداد به عنوان دبیر دائمی (!) جشنواره فیلم فجر عنوان می كنند.
اخبار فرهنگی - انتخاب