سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: مرد پلاستیکی واقعاً وجود دارد!


 
 
 

مرد پلاستیکی واقعاً وجود دارد!
  وب سایت نوچه: 


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
مرد پلاستیکی واقعاً وجود دارد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزدی مسلحانه مرد نقابدار به سبك فیلم های سینمایی



 

 

 

 

دزدی مسلحانه مرد نقابدار به سبك فیلم های سینمایی

 

 

بعدازظهر دیروز ـ سه شنبه ـ نقابدار مسلحی كه با حمله به یك موسسه مالی در شهرك بیدگنه از توابع ملارد در استان تهران و گروگان گرفتن ۱۰ مشتری و كاركنان آنجا، ۱۲ میلیون تومان پول سرقت كرده بود و قصد فرار داشت، با همكاری مردم و حضور پلیس دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، ساعت ۱۵ بعدازظهر دیروز مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ملارد كرج تماس گرفت و از وقوع یك سرقت مسلحانه در شهرك بیدگنه خبر داد و برای نجات جان افرادی كه درون یك موسسه مالی به گروگان گرفته شده بودند، درخواست كمك كرد.

دقایقی بعد ماموران كلانتری و پلیس آگاهی ملارد با حضور در محل حادثه و تحقیق از افراد تجمع كننده در محل متوجه شدند، دزد نقابداری كه سلاح به دست دارد، پس از سرقت پول های موسسه مالی، ۱۰ نفر از مشتریان و كاركنان موسسه را درون دستشویی زندانی كرده و با تهدید مردمی كه قصد سد كردن راه او را داشته اند، وارد یك مغازه خواربارفروشی در نزدیكی محل سرقت شده و صاحب آنجا را بیرون انداخته است.

با به دست آمدن این اطلاعات گروهی از ماموران محل اختفای متهم را محاصره كردند و گروه دیگری وارد موسسه مالی شدند و ۱۰ گروگان را نجات دادند.

در همین موقع ماموران با اخطار به مرد مسلح از او خواستند خود را تسلیم كند؛ اما او بی توجه به اخطارهای ماموران تهدید كرد در صورتی كه ماموران از محل دور نشوند، به سمت ماموران و مردم حاضر در محل حادثه تیراندازی خواهد كرد.

متهم در حلقه محاصره مردم و پلیس

دقایقی بعد دزد مسلح وقتی صدای ماموران و همهمه مردم را نشنید، به گمان این كه آنها از محل دور شده اند، از مغازه خواربارفروشی بیرون آمد تا با یك دستگاه موتورسیكلت فرار كند كه در حلقه محاصره مردم و ماموران انتظامی گرفتار شد.

ماموران متهم را خلع سلاح كرده و او را دستگیر كردند و كیف حاوی پول های دزدی از او كشف و ضبط شد.

اعتراف به دزدی مسلحانه

دزد مسلح در تحقیقات به پلیس گفت: از چندی پیش بیكار شده بودم. به همین دلیل همسرم از من جدا شد و به تنهایی زندگی می كردم. بعد از آن درصدد بودم تا با سرقت از یك بانك و سر و سامان دادن به زندگی ام همسرم دوباره بازگردد.

متهم اضافه كرد: از یك هفته پیش به عنوان مشتری به چند بانك و موسسه مالی رفت و آمد می كردم و مشتریان و كاركنان آنجا را زیرنظر گرفته و محل های زنگ خطر و دوربین های مداربسته آن مكان ها را بررسی كردم اما موفق به عملی كردن نقشه ام نشدم تا این كه ۳ روز پیش با مراجعه به موسسه مالی ـ محل سرقت ـ متوجه شدم تجهیزات ایمنی ندارد.دزد مسلح با اشاره به اجرای نقشه سرقت گفت: روز حادثه با سلاح و نقاب وارد محل شدم و با تهدید مشتریان و كاركنان موسسه مالی آنها را به گروگان گرفتم.

وی افزود: در همین موقع به سمت یكی از كارمندان رفته و سلاح را روی پیشانی او قرار دادم و دیگر همكارانش را مجبور كردم كه پول را روی پیشخوان بگذارند.

متهم گفت : وقتی بسته های اسكناس را برمی داشتم، متوجه شدم گروگان ها كه ۱۰ نفر بودند، می خواهند مرا خلع سلاح كنند.در همین موقع با تهدید به مرگ آنها را در دستشویی زندانی كردم.

متهم در رابطه با دستگیری اش گفت: پس از محبوس كردن گروگان ها، دیدم مردم مقابل موسسه مالی تجمع كرده و قصد سد كردن راهم را دارند كه سلاح را به سمت آنها نشانه گرفتم و پس از تهدید حاضران در خیابان به سمت یك مغازه رفته و صاحب آنجا را با زور و تهدید بیرون انداخته و در گوشه ای پنهان شدم تا موقعیت فرار پیدا كنم.

بنابر این گزارش، دزد مسلح با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تكمیلی از وی ادامه دارد.../ جام جم آنلاین