سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: فقط ژاپنی ها می‌توانند ...


در ماه مارس گذشته، تنها یک شب طول کشید که یک مسیر قطار هوایی به ایستگاه Shibuya کاهش پیدا کرد تا به ایستگاه اصلی مترو تبدیل شود. در ادامه مطلب ویدیو این عملیات طاقت فرسا را تماشا خواهید کرد.

zoomit.ir - امین فیض پور: در ماه مارس گذشته، تنها یک شب طول کشید که یک مسیر قطار هوایی به ایستگاه Shibuya کاهش پیدا کرد تا به ایستگاه اصلی مترو تبدیل شود. در ادامه مطلب ویدیو این عملیات طاقت فرسا را تماشا خواهید کرد.

حتما در مورد بهره‌وری افسانه‌ای که ژاپنی‌ها در کار دارند، شنیده‌ یا دیده‌اید. پس تعجب نخواهید کرد که ۱۲۰۰ مهندس تنها در مدت ۳ ساعت و ۲۵ دقیقه توانسته‌اند یک مسیر قطار بالای سطح زمین را کاهش دهند و آن را به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو متصل کنند.

درست بعد از اینکه آخرین قطار، ایستگاه را در ساعت یک نیمه شب ترک می‌کند، مهندسان راه آهن تویکو یدر ایستگاه Shibuya کار خود را شروع می‌کنند تا به اولین سرویس قطار در ساعت ۵ صبح برسند و عملیات در آن زمان با موفقیت پایان یافته باشد.

تماشا کنید: تبدیل قطار شهری هوایی به مترو زیر زمینی در عرض سه ساعت در ژاپن

آن‌ها برنامه ریخته بودند برای موفقیت در انجام این کار از یک تکنولوژی انحصاری به نام "Shifting Track Right Under Method" استفاده شود تا به وسیله آن یک خط اصلی قطار را به ایستگاه Daikanyama متصل کنند. جای تعجب نیست که مهندسان البته با دردسر زیاد توانستند به این هدف خود پیش از رسیدن مسافران صبح زود دست یابند.

در زیر می‌توانید ویدیو مربوط به این عملیات را تماشا کنید:



ویدیو مرتبط :
میکس فیلم ژاپنی جیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر بازیگران ژاپنی در فیلم جدید کیارستمی



تصاویر بازیگران ژاپنی در فیلم جدید کیارستمی

مثل کسی که عاشق باشد» به نوعی دنباله «کپی برابر اصل» فیلم قبلی عباس کیارستمی با بازی ژولیت بینوش است.

 

خبرآنلاین: داستان این فیلم که قبلا «پایان» نام داشت، در ژاپن می‌گذرد و ماجرای دوستی یک دختر جوان (رین تاکاناشی) و مردی (تاداشی اوکونو) است.

 

اخبار حوادث,حوادث برای توریست ها,توریست ایرانی,اخبار حوادث ترکیه,کردشگر ایرانی,پلیس ترکیه,گلیس آنکارا

 

نام جدید فیلم از ترانه‌ای در فیلم با صدای اِلا فیتزجرالد وام گرفته شده است.

 

اخبار حوادث,حوادث برای توریست ها,توریست ایرانی,اخبار حوادث ترکیه,کردشگر ایرانی,پلیس ترکیه,گلیس آنکارا

 

به گزارش دیلی میل، به احتمال زیاد «مثل کسی که عاشق باشد» اولین بار در جشنواره فیلم کن امسال به نمایش درمی‌آید./شفاف


اخبار حوادث,حوادث برای توریست ها,توریست ایرانی,اخبار حوادث ترکیه,کردشگر ایرانی,پلیس ترکیه,گلیس آنکارا