سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: فریزبی فوق حرفه ای!


 
 
 

فریزبی فوق حرفه ای


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
فریزبی باز حرفه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهیه كننده سینما: اعتراض به داروی ها در جشنواره فیلم فجر حرفه ای نیست




تهیه كننده سینما: اعتراض به داروی ها در جشنواره فیلم فجر حرفه ای نیست

 

تهیه كننده فیلم سینمایی 'به كبودی یاس' اعتراض برخی از سینماگران به نحوه انتخاب آثار در بخش های 'مسابقه' و 'نوعی نگاه' جشنواره فیلم فجر را حرفه ای ندانست و بر پذیرش قوانین این رویداد هنری تاكید كرد.

'ابراهیم اصغری' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر یك رویداد اجتماعی، فرهنگی وهنری است و كسانی كه در این جشنواره حضور می یابند باید به قوانین آن احترام بگذارند.

تهیه كننده فیلم سینمایی شور شیرین تصریح كرد كه قوانین جشنواره فیلم فجر كاملا مشخص است و فیلمسازان در زمانی كه درخواست حضور فیلمشان را در این رویداد سینمایی ارائه می دهند این قوانین را می بینند.

وی یادآور شد: باید بپذیریم همه فیلمسازان خواسته هایی دارند و تلاش همه بر این است تا فیلمشان به رتبه ای قابل توجه در جشنواره فیلم فجر برسد.

به گفته اصغری، فیلمسازان با بالابردن كیفیت اثارشان می توانند حضور اثرشان را در بخش مسابقه ملی جشنواره فیلم فجر تضمین كنند.

وی درباره اعتراض برخی از سینماگران به حضور نیافتن در بخش مسابقه سینمای ایران گفت: نكته اصلی این است كه اگر فیلم این فیلمسازان در بخش مسابقه پذیرفته می شود این اعتراضات وجود نداشت. اعتراض به عدم پذیرش یك اثر سینمایی در بخش مسابقه هر جشنواره ای حرفه ای نیست و فیلمسازانی كه تجربه حضور در چند جشنواره بین المللی را دارند باید بیش از دیگر فیلمسازان این قاعده را رعایت كنند.

اصغری خاطر نشان كرد: به هر حال قوانین جشنواره فیلم فجر كاملا مشخص است و بهتر است بجای اعتراض به بررسی مشكلات موجود در یك اثر سینمایی بیشتر توجه كنیم.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 تا 26 بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود....../تحلیل:ایرنا