سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: علاقه گوریل به عکس های سلفی


گوریل باغ وحش شهر لوزیفیل آمریکا با علاقه و دقت از پشت شیشه، عکس های خود را در تلفن آیفون یک جوان بازبینی می کند.

العالم: گوریل باغ وحش شهر لوزیفیل آمریکا با علاقه و دقت از پشت شیشه، عکس های خود را در تلفن آیفون یک جوان بازبینی می کند.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
علاقه گوریل به عکس های سلفی+فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه جذابترین زن دنیا در مورد فیلم جنجالی و مرد مورد علاقه اش +عکس



میلا کانیس, جذابترین زن زنده دنیا,جذابترین زن دنیا,زیباترین زن دنیا

مصاحبه جذابترین زن دنیا در مورد فیلم جنجالی و مرد مورد علاقه اش +عکس
مصاحبه جذابترین زن دنیا در مورد فیلم جنجالی اش +عکسبه گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: جذابترین زن دنیا میگوید صحبت کردن در مورد فیلم جنجالی اش بسیار راحت تر از صحبت در مورد مرد مورد علاقه اش است.
"میلا کانیس" 25 ساله اخیرا عنوان جذابترین زن زنده دنیا را از آن خود کرده است و حتی به خاطر یکی از نقش هایش در یک فیلم به صورت کاملا برهنه جلوی دوربین ظاهر میشود که این مسئله حواشی و جنجال بسیاری برای وی در پی داشت. اما او معتقد است صحبت کردن در مورد این مسائل از صحبت کردن در مورد "اشتون کاچر" که مدتی است با او در ارتباط است راحت تر است.
به تازگی تصویری از وی روی یکی از مجلات سینمایی به چاپ رسیده است و با او مصاحبه ای در زمینه کاری و زندگی شخصی اش به عمل آمده است . او در این مصاحبه در رابطه با برهنگی اش در فیلمهایی که در آنها نقش بازی کرده است صحبت کرده است.
او در این فیلم جنجالی نقش مقابل  " جاستین تمیبرلیک" را ایفا کرده است . وی مدتها با ستاره فیلم های " تنها در خانه" ، مک کوارلی کالین" در ارتباط بود و بعد از 8 سال رابطه عاشقانه با او از وی جدا شد و اکنون با " اشتون کاچر" همسر سابق "دمی مور" رابطه ای بسیار رمانتیک دارد. وی اصالتا اوکراینی است و به حرفه مدلینگ نیز مشغول است.
وی در رابطه با زندگی شخصی اش و  اشتون کاچر گفته است: به هیچ عنوان دوست ندارم زندگی خصوصی ام مورد کنکاش واقع شود. نمیخواهم در مورد دوستانم و یا حتی گذشته ام و اینکه با چه کسانی در ارتباط بوده ام حرف بزنم.

میلا کانیس, جذابترین زن زنده دنیا,جذابترین زن دنیا,زیباترین زن دنیا

میلا کانیس, جذابترین زن زنده دنیا,جذابترین زن دنیا,زیباترین زن دنیا

 منبع:pardad.ir