سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: عاقبت خودنمایی





عاقبت خودنمایی





فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
عاقبت خودنمایی جلوی دختر.دلخراش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاقبت تلخ سرقت هواپیما +فیلم


مردی كه به اتهام قتل نامزدش در ایالت كلورادو تحت تعقیب پلیس بود تلاش كرد یك هواپیمای مسافربری را سرقت كند.

جام جم آنلاین: مردی كه به اتهام قتل نامزدش در ایالت كلورادو تحت تعقیب پلیس بود تلاش كرد یك هواپیمای مسافربری را سرقت كند.

به نقل از RTBF TV ، قاتل كه پلیس در تعقیبش بود خود را به فرودگاه سن جورج در ایالت یوتا می رساند. او موفق می شود وارد یك هواپیمای متوقف شده در فرودگاه شود اما نمی تواند آن را به پرواز درآورد.

در این فیلم ویدئویی كه توسط دوربین های امنیتی فرودگاه سن جورج گرفته شده می توان مرد را مشاهده كرد كه شب هنگام  وارد محوطه فرودگاه می شود. او وارد كابین خلبان یك هواپیمای مسافربری  شركت دلتا ایرلاینز شده و آن را به حركت در می آورد اما لحظاتی بعد یكی از بال های هواپیما با یك ترمینال فرودگاه برخورد می كند.

مرد تلاش می كند با هواپیما فرودگاه را از طریق زمینی ترك كند و پس از درهم كوبیدن نرده های محافظ در پاركینگ اتومبیل ها  از حركت باز می ماند.

ماموران پلیس پس از حضور در محل جسد مرد را كه در داخل كابین دست به خودكشی زده بود، می یابند. مشخص نیست این مرد كه خلبانی بلد نبوده چرا به فكر فرار با یك هواپیمای مسافربری می افتد.