سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: عاقبت جالب دونده مغرور آمریکایی


دونده آمریکایی که در جریان یک مسابقه فاصله زیادی با سایر حریفان داشت ، مغرور از پیروزی، هوادارانش را به تشویق بیشتر دعوت کرد، اما معطلی چند ثانیه ای او برای درخواست تشویق، حکایت لاک پشت و خرگوش را در انتهای پیست رقم زد.

العالم: دونده آمریکایی که در جریان یک مسابقه فاصله زیادی با سایر حریفان داشت ، مغرور از پیروزی، هوادارانش را به تشویق بیشتر دعوت کرد، اما معطلی چند ثانیه ای او برای درخواست تشویق، حکایت لاک پشت و خرگوش را در انتهای پیست رقم زد.

داستان معروف خرگوش و لاک پشت در مسابقه یکی از دانشگاه های ایالت اورگن در آمریکا هنگامی به حقیقت نزدیک شد که دونده برتر فقط ثانیه هایی قبل از رسیدن به خط پایان، پیروزی اش را حتمی دانست و قدرت حریف خود را به سخره گرفت.

" تانجای بیبیوت " دونده آمریکای آنقدر به توانایی های خود می بالید که قبل از خط پایان، دست خود را برای هوادارانش تکان داد و گام هایش را کند کرد؛ غافل از آنکه حریف با استفاده از فرصت بر سرعت خود افزود و فاصله را آنقدر با بیبیوت کم کرد تا بالاخره چند گام زودتر از او ازخط پایان رد شد.

دونده مغرور نه فقط مسابقه را باخت بلکه در مقابل دوربین ها چنان شرمگین شد که تا پایان عمر این اتفاق را فراموش نخواهد کرد. برنده مسابقه با رعایت اخلاق ورزشی به سمت حریف رفت و او را در آغوش گرفت تا از شوک وارد شده به او بکاهد، در حالی که تانجای روی زمین دراز کشیده و سعی می کرد علت از دست دادن جایگاه قهرمانی را در یک قدمی آن ارزیابی کند.




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


فیلم: خطای دید متحرک

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
دونده مغرور آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق جالب در اکران یک فیلم آمریکایی


کمپانی فاکس تاریخ اکران فیلم «دونده هزارتو: علاج مرگ» را نزدیک به یک سال عقب انداخت.

 خبرآنلاین: کمپانی فاکس تاریخ اکران فیلم «دونده هزارتو: علاج مرگ» را نزدیک به یک سال عقب انداخت.

فیلمبرداری این اثر سینمایی 17 مارس امسال به دلیل تصادف بازیگر نقش اول فیلم دیلن اوبرایان متوقف شد. تاریخ جدید اکران فیلم 12 ژانویه سال 2018 است.

تصادفی که تاریخ اکران فیلم را نزدیک به یک سال عقب انداخت

کار ادامه ساخت فیلم تا بهبود کامل این بازیگر به تعویق افتاده است. فاکس جمعه تاریخ اکران فیلم را اعلام کرد اما زمان ادامه کار فیلمبرداری این اثر هنوز مشخص نیست.

«دونده هزارتو: علاج مرگ» سومین فیلم از سه‌گانه‌ای سینمایی است و پیش از این قرار بود 17 فوریه سال 2017 اکران شود. وس بال کارگردانی این اثر را برعهده دارد. شخصیتی که اوبرایان بازیگر آن است، در این فیلم دنبال یافتن درمانی برای یک بیماری مرگبار است.

دیلن اوبرایان 17 مارس در صحنه فیلمبرداری «دونده هزارتو: علاج مرگ» در بریتیش‌کلمبیا با ماشین تصادف کرد و به شدت مجروح شد.

نخستین قسمت از سه‌گانه «دونده هزارتو» سال 2014 به سینما آمد و تنها در سینماهای آمریکا بیش از 100 میلیون دلار فروخت. دومین قسمت از این سه‌گانه اما به موفقیت قسمت اول آن نبود و در سینماهای آمریکا به فروشی برابر با 82 میلیون دلار بسنده کرد.

کمپانی فاکس جمعه تاریخ انتشار چند فیلم دیگر از جمله «آلیتا: فرشته نبرد» را نیز منتشر کرد.
«آلیتا: فرشته نبرد» 20 جولای سال 2018 به سینما می‌آید. رزا سالازار بازیگر «دونده هزارتو» نقش اول زن فیلم «آلیتا: فرشته نبرد» به کارگردانی رابرت رودریگز را بازی می‌کند.