سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم طنز: مشکلات ازدواج


فیلم طنز: مشکلات ازدواج


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
دوبله طنز مشکلات ازدواج جوانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت فیلم عروسی در شب ازدواج



 

 فیلم عروسی زوج جوانی شب عروسی آنها به سرقت رفت.به گزارش فارس، مراسم عروسی مجللی برگزار شده بود و معلوم بود كه هزینه بسیاری نیز برای آن شده است.

عروس و داماد برای برپایی این مراسم با سیلی صورتشان را سرخ نگاه داشته بودند، چرا كه پا به پای هم درس می خواندند و كار می كردند.

حتی عروس یواشكی به عكاس مراسم گفته بود كه شوهرش برای این كه عروسی آبرومندی بگیرد بجز كار روزانه، هفته ای چند بار در یك بیمارستان تا صبح نگهبانی می داد.

بعد از پایان عروسی، فیلمبردار فیلم را در صندوق عقب ماشین قرار داد و پس از خداحافظی راهی خانه اش در اطراف «نارمك» شد.

اما صبح روز بعد با صحنه ای باورنكردنی روبه رو شد؛ دزدی قفل صندوق عقب ماشین را شكسته و فیلم عروس و داماد را همراه كیف او برده بودند.

فیلمبردار می گوید: كاش كسی كه حالا فیلم را در دست دارد بداند كه چه كابوس مرگباری در لحظه لحظه های زندگی ام لانه كرده است، شاید دلش به رحم آید و یادگار یك شب شیرین پرخاطره را بازگرداند.... / خبرگزارى فارس

سرقت