سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: صحنه فوق العاده زیبا از حیات وحش





صحنه فوق العاده زیبا از حیات وحش





فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
صحنه ای فوق العاده زیبا از حیات وحش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: صحنه‌ای فوق‌العاده زیبا از حیات وحش


پلنگ ماده یک میمون آفریقایی را شکار کرده و به بالای درخت می‌برد که ناگهان موضوعی او را از خوردن میمون مادر باز میدارد. میمون یک نوزاد تازه متولد شده در آغوش خود دارد.




صبح بخیر: پلنگ ماده یک میمون آفریقایی را شکار کرده و به بالای درخت می‌برد که ناگهان موضوعی او را از خوردن میمون مادر باز میدارد. میمون یک نوزاد تازه متولد شده در آغوش خود دارد. در ویدئوی زیر خواهید دید که خوی مهربان مادری در وحشی ترین طبع ها هم قدرت شگفتی دارد. پلنگ مانند یک مادر مهربان بچه مبمون تاززه متولد شده را تیمار میکند. حتی او را از چنگ کفتار ها به بالای درخت پناه میدهد. شما را به دیدن این ویدئوی بی نظیر دعوت میکنیم. 



فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.