سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: صحنه ای هالیوودی در مسابقه رالی


در این ویدئو تصاویری توسط یک دوربین که روی داشبرد ماشین جاسازی شده است و در هنگام چپ کردن ماشین از آن جدا می شود گرفته شده است.

صبح بخیر: در این ویدئو تصاویری توسط یک دوربین که روی داشبرد ماشین جاسازی شده است و در هنگام چپ کردن ماشین از آن جدا می شود گرفته شده است.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: تصویری هالیوودی از چپ کردن ماشین در مسابقه رالی


ویدیو مرتبط :
صحنه ای عجیب در مسابقه ی رالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«رالی ایرانی» پای میز تدوین رفت/عكس‌های جدید از این فیلم ـ مسابقه



رالی ایرانی,مسابقه رالی ایرانی

  «رالی ایرانی» پای میز تدوین رفت/عكس‌های جدید از این فیلم ـ مسابقه
تصویربرداری فیلم ـ مسابقه «رالی ایرانی» به كارگردانی آرش معیریان و تهیه‌كنندگی سعید ابوطالب به پایان رسید و اكنون مراحل تدوین را پشت سر می‌گذارند.
به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تدوین «رالی ایرانی» از چهارشنبه ـ 29 شهریور ماه ـ شروع شده است و با پایان مراحل مونتاژ، در مدت 20 روز در سه پكیج به بازار عرضه می‌شود.
فیلم ـ مسابقه «رالی ایرانی» كه با حضور شش هنرمند و یك مجری داور كه شامل سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح،‌ سیروان خسروی و محمدرضا فروتن بهنوز بختیاری و الناز شاكردوست و فرزاد حسنی بودند كار خود را آغاز كرد و اكنون در مرحله تدوین است.
«رالی ایرانی» یك فیلم مسابقه در ژانر نمایش واقعی است كه برای اولین بار در سینمای ایران و برای نمایش خانگی ساخته می‌شود. در این فیلمنامه كه 50 درصد آن نمایش است، سه گروه بازیگر انتخاب شدند و مسابقه را در طول سه شبانه روز به اتمام رساندند؛ این بازیگران دارای ویژگی‌هایی از جمله جوان بودن و خلاق بودن هستند.
لوكیشن‌های این مجموعه از سه مسیر شروع و به جنگل‌های مازندران و اطراف بهشهر منتهی شد. از میان بازیگران، سحر ولدبیگی و نیما فلاح جزو گروهی بودند كه از تهران با هواپیما به سمت شمال حركت كنند‌، بهنوش بختیاری و الناز شاكردوست نیز جزو گروه‌هایی بودند كه با قطار این مسیر را طی كردند‌،‌ محمدرضا فروتن و سیروان خسروی هم جزو گروهی بودند كه با اتوبوس این مسیر را طی كردند..../ایسنا

رالی ایرانی,مسابقه رالی ایرانی

 

رالی ایرانی,مسابقه رالی ایرانی

 

رالی ایرانی,مسابقه رالی ایرانی

 

رالی ایرانی,مسابقه رالی ایرانی