سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: شیوه عجیب قاچاق شتر به عربستان!


یک فایل ویدئویی به تازگی در شبکه های اجتماعی در اینترنت منتشر شده است که عجیب ترین شیوه قاچاق شتر از یمن به عربستان سعودی را نشان می دهد.

العالم: یک فایل ویدئویی به تازگی در شبکه های اجتماعی در اینترنت منتشر شده است که عجیب ترین شیوه قاچاق شتر از یمن به عربستان سعودی را نشان می دهد.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
عجیب ترین شیوه قاچاق شتر به عربستان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین شیوه قاچاق نفت +عکس


این شبکه به گونه ای طراحی شده بود که دور از چشم ماموران ایرانی و ترکیه ای و بدون نیاز به روش های سنتی، نفت و گازوییل را به شمدینلی منتقل می کرد.

تابناک: این شبکه به گونه ای طراحی شده بود که دور از چشم ماموران ایرانی و ترکیه ای و بدون نیاز به روش های سنتی، نفت و گازوییل را به شمدینلی منتقل می کرد.

در یکی از روستاهای منطقه مرزی شمدینلی در استان حکاری و در مرز ایران، نیروهای ویژه ژاندارمری به دنبال دریافت گزارش های مردمی، شبکه ای را کشف کردند که در نوع خود تاکنون بی سابقه بوده است.



ماجرا از این قرار است که قاچاقچیان اهل روستای مرزی شمدینلی برای آن که دور از چشم ماموران مرزی ایران و ترکیه نفت و گازوییل ارزان وارد کنند، با استفاده از شلنگ و تانکر یک خط انتقال 3کیلومتری  ساخته و نفت و گازوییل را از ایران وارد این شبکه کرده و در روستای خود تخلیه می کردند.

 آنان چندین تانکر 5 هزار لیتری در مسیر شلنگ ها و در دل خاک جا سازی کرده و به این ترتیب امکان آن را به وجود آورده بودند که به طور شبانه روزی ده ها هزار لیتر سوخت قاچاق را به شمدینلی رسانده و با بهای گزاف به فروش برسانند.


گفتنی است مواد سوختی در ترکیه از قیمت بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر بنزین در ترکیه با  بالاترین قیمت نسبت به دیگر کشورهای جهان به فروش می رسد.