سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: شجاع ترین مارمولک جهان


 
 
 
 
شجاع ترین مارمولک جهان



ویدیو مرتبط :
شجاع ترین مارمولک جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی فیلم های روز جهان: شجاع


داستان درباره دختری اسکاتلندی به نام میراندا است که در استفاده از تیروکمان مهارت فوق العاده ای دارد.

مردم سالاری:

کارگردانان: مارک اندروز،برندا چاپمن، استیو پرسل، نویسندگان:مارک اندروز،استیو پرسل،برندا چاپمن، ایرنه مشی بر اساس داستانی از برندا چاپمن، تدوین: نیکلاس سی. اسمیث، موسیقی: پاتریک دویل، صداپیشگان: کلی مک دانلد، بیلی کانلی، اما تامپسن،جولی والترز، رابی کالترین، شروع اکران در آمریکای شمالی: 22ژوئن 2012، بودجه تولید: حدود 185 میلیون دلار، کمپانی تولید کننده: پیکسار استودیوز، فروش جهانی تا تاریخ 25ژوئن 2012: حدود 88میلیون و هفتصد و هفتاد و دو میلیون دلار، محصول: آمریکا، زمان: 93 دقیقه.


درباره فیلم: شاید در این دوران،کمپانی پیکسار تنها کمپانی آمریکایی باشد که توانسته اعتماد مخاطبانش را به خوبی جلب کند و هر اثر تازه‌ای از آن با استقبال چشمگیری مواجهه شود.

موردی که دیگر سال‌هاست برای خیلی از کمپانی‌های معظم هالیوودی اتفاق نمی‌افتد. پیکسار که بخشی از کمپانی مادرش والت دیزنی است با «داستان اسباب بازی» در دهه نود خود را به همه شناساند و بعد از آن تعدادی از بهترین و پرفروش‌ترین آثار انیمیشن عالم سینما را به دوست دارانش عرضه کرد. کیفیت آثار تولیدی این کمپانی به حدی بالا است که نام پیکسار، به نوعی برند برای آثارش تبدیل شده است.



 طوری که مخاطبان (مخصوصا والدین و البته کودکان شان) با خیالی راحت و با اعتماد کامل به تماشای شان می‌روند. از محبوب ترین و مهمترین آثار تولیدی این کمپانی که علاوه بر مخاطبان توجه مجامع هنری را به خود جلب کرده اند می‌توان به «پیدا کردن نیمو» ، «راتاتویی» و« وال ایی» اشاره کرد. این کمپانی تا به اکنون سیزده انیمیشن بلند تولید کرده که «شجاع» در بین آن‌ها اولین فیلمی‌است که یک زن قهرمان اصلی آن است.

 داستان درباره دختری اسکاتلندی به نام میراندا است که در استفاده از تیروکمان مهارت فوق العاده ای دارد. تجربه اکران نشان داده که خانواده‌ها از این فیلم کمپانی پیکسار هم استقبال خواهند کرد.




دیدگاه منتقدان:راجر ایبرت در شیکاگو سان تایمز به فیلم سه ستاره داده و نوشته اش بر فیلم را که می‌تواند گویای خیلی چیزها باشد این گونه شروع می‌کند: « «شجاع» جدیدترین فیلم انیمیشن کمپانی پیکسار است و فیلمی است که والدین بنا به اصرار فرزندان شان بایستی به تماشا اش بروند.

خبر خوب این است که احتمالاً کودکان فیلم را دوست خواهند داشت و خبر بد این که والدینی که انتظار فیلم دیگری همچون آثار گذشته پیکسار را دارند ناامید خواهند شد.»