سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: سورپرایزی برای بازیکنان تیم ملی ترکیه


سورپرایزی برای بازیکنان تیم ملی ترکیه

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: غذای مامان سورپرایزی برای بازیکنان تیم ملی ترکیه


ویدیو مرتبط :
‫مشت گره کرده و کری بازیکنان تیم ملی برای بازیکنان کره‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الگوبرداری بازیکنان تیم ملی ترکیه از ستارگان هالیوود



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی ترکیه

 

اخبار ورزشی - الگوبرداری بازیکنان تیم ملی ترکیه از ستارگان هالیوود

بازیکنان تیم ملی ترکیه پیش از برگزاری این مسابقه عکسی دسته جمعی را از خود در سایت "توئیتر" منتشر کرده اند. این عکس با دوربین "فاتح تریم" سرمربی این تیم گرفته شده است.

 همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال تیم های ملی ترکیه و سوئد در آنکارا بازیکنان تیم ترکیه با الگوبرداری از عکس گرفته شده "تبلتی" ستارگان هالیوود عکسی دسته جمعی از خود گرفته اند.

به گزارش "تدبیر"، روزنامه "حریت" چاپ ترکیه با اشاره به این موضوع افزوده است :"بازی تیم های ملی ترکیه و سوئد روز چهارشنبه در آنکارا برگزار شد. بازیکنان تیم ملی پیش از برگزاری این مسابقه عکسی دسته جمعی را از خود در سایت "توئیتر" منتشر کرده اند. این عکس با دوربین "فاتح تریم" سرمربی این تیم گرفته شده است. در این عکس بازیکنان سرشناس تیم ملی ترکیه از جمله "بوراک ییلماز" و "اوموت بولوت" حضور دارند بازیکنانی که در تیم های مطرح باشگاهی ترکیه از جمله "گالاتاسرای" و "فنرباغچه" مشغول به بازی هستند."

روزنامه "حریت" با اشاره به شباهت این اقدام بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه با عکس برداری ستارگان هالیوود در هشتاد و ششمین مراسم اسکار می نویسد :"در آن عکس نیز ستارگان مطرح هالیوود از جمله "برد پیت"، "جولیا رابرتز" و "آنجلینا جولی" حضور داشتند. عکس بازیگران هالیوود در توئیتر بیش از 3 میلیون بار به اشتراک گذاشته شد."
اخبار ورزشی - تدبیر