سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: سقوط هواپیمای آمریکایی در افغانستان


تمامی 7 سرنشین امریکایی هواپیمایی که در افغانستان سقوط کرد کشته شدند.

تابناک: مقامات افغانستان اعلام کردند:روز گذشته در پی سقوط یک هواپیمای ترابری با 7 سرنشین آمریکایی در نزدیکی پایگاه نظامی "بگرام"، تمامی سرنشینان آن کشته شدند.



ویدیو مرتبط :
فیلم سقوط هواپیمای آمریکایی در افغانستان - یک فروند بوئینگ 747 دوشنبه گذشته در فرودگاه بگرام افغانستان سقوط کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودک 7 ساله تنها بازمانده سقوط هواپیمای آمریکایی



اخبار,اخبار بین الملل , سقوط هواپیمای آمریکایی

 

اخبار بین الملل - کودک 7 ساله تنها بازمانده سقوط هواپیمای آمریکایی

بنابر اعلام پلیس آمریکا، این کودک توانست خود را از میان لاشه هواپیما بیرون بکشد و پس از رسیدن به نزدیک‌ترین محل، موضوع را به پلیس اطلاع دهد.

پلیس آمریکا اعلام کرد: دختربچه 7 ساله‌ای با پای پیاده خود را به ایالت کنتاکی رساند تا اطلاع دهد که هواپیمایشان دچار حادثه شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پلیس آمریکا، این کودک با پای پیاده خود را به خانه‌اش رساند تا وقوع این حادثه را اطلاع دهد. پلیس آمریکا به دنبال ادعای این کودک به محل حادثه رفته و چهار نفر دیگر از سرنشینان این هواپیمای کوچک را کشف کرد.

اداره فدرال هوانوردی آمریکا نیز اعلام کرد: پس از دریافت گزارشِ خلبان این هواپیمای کوچک مبنی بر بروز مشکل فنی در موتورهای آن، مسئولان برج مراقبت ارتباط خود را با هواپیما از دست دادند.

بنابر اعلام پلیس آمریکا، این کودک توانست خود را از میان لاشه هواپیما بیرون بکشد و پس از رسیدن به نزدیک‌ترین محل، موضوع را به پلیس اطلاع دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، پلیس با بیان اینکه رابطه این کودک با دیگر سرنشینان هواپیما مشخص نیست اعلام کرد: این کودک دچار آسیب دیدگی جزیی شده بود اما خطری سلامتی او را تهدید نمی‌کند.
اخبار بین الملل - ایسنا