سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: سقوط شهاب حین مسابقه ی راگبی


بازیکنان و تماشاگران یک مسابقه راگبی در Valmorel، جنوب شرق فرانسه، یک فرصت نادر برای دیدن شهاب سنگ در حال سقوط را پیدا کردند.

صبح بخیر: بازیکنان و تماشاگران یک مسابقه راگبی در Valmorel، جنوب شرق فرانسه، یک فرصت نادر برای دیدن شهاب سنگ در حال سقوط را پیدا کردند. مقامات محلی گفتند: پدیده در نتیجه یک بارش شهابی بوده است.



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی



ویدیو مرتبط :
فلج شدن بازیکن مصری در حین مسابقه + سقوط وحشتناک (18+)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: نخستین مسابقه راگبی در قطب شمال


گروهی از بازیکنان راگبی پس از طی ۱۶۰ کیلومتر در برف و بوران به قطب شمال رسیدند تا برای نخستین بار در تاریخ، این نقطه از زمین هم شاهد مسابقه راگبی باشد. سایت نیکو: گروهی از بازیکنان راگبی پس از طی ۱۶۰ کیلومتر در برف و بوران به قطب شمال رسیدند تا برای نخستین بار در تاریخ، این نقطه از زمین هم شاهد مسابقه راگبی باشد. این مسابقه برای کمک به موسسه خیریه «قاشق چوبی» برگزار خواهد شد. این موسسه به کودکان و نوجوانی که دچار ناتوانی جسمی و فیزیکی هستند کمک می کند تا با استفاده از ارزش های ورزش راگبی زندگی راحت تری داشته باشند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.