سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: زمین، خانواده پرویی را بلعید


مردم با عجله برای کمک به یک خانواده که با خودروی شخصی خود درون یک گودال در شهر تروجیالو شمال غربی پرو سقوط می کردند شتافتند.

صبح بخیر: مردم با عجله برای کمک به یک خانواده که با خودروی شخصی خود درون یک گودال در شهر تروجیالو Trujillo شمال غربی پرو سقوط می کردند شتافتند. 


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی


ویدیو مرتبط :
زمین خودروها را بلعید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: زمین 8 شورولت کوروت را بلعید!


ظاهرا زمین موزه ملی اتومبیل های کوروت به این مدل گران قیمت علاقه زیادی دارد زیرا در یک حادثه نادر حفره بزرگی در سالن این موزه 8 اتومبیل کلکسیون را بلعید.

جام جم نما: ظاهرا زمین موزه ملی اتومبیل های کوروت به این مدل گران قیمت علاقه زیادی دارد زیرا در یک حادثه نادر حفره بزرگی در سالن این موزه 8 اتومبیل کلکسیون را بلعید.

به گزارش  بارکرافت، بامداد چهارشنبه 12 فوریه حوالی ساعت 5.30 دقیقه به وقت محلی حفره ای به عرض 12 و عمق 10 متر در وسط سالن اصلی نمایش موزه ملی اتومبیل های کوروت شهر براولینگ در ایالت کنتاکی آمریکا به وجود آمد.

این حفره 8 دستگاه اتومبیل کلکسیون کوروت را که مدل هایی متعلق به سال های 1962 تا 2009 بلعید.

خوشبختانه این حادثه در ساعت تعطیلی موزه رخ داد و هیچ تلفاتی در بر نداشت. اما خسارات مالی آن قابل توجه است.

دوربین امنیتی موزه لحظه ریزش کف سالن را ثبت کرده است. همچنین ، پس از این حادثه به کمک یک هلی کوپتر کوچک کنترل از راه دور و مجهز به دوربین تصویر اتومبیل هایی که در حفره سرنگون شده اند، ضبط شده است.