سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: زلزله حین پخش زنده!


 
 
 
 
زلزله حین پخش زنده!
  باشگاه خبرنگاران:



ویدیو مرتبط :
زلزله حین پخش زنده!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: سوتی علی اصحابی در پخش زنده


علی اصحابی؛ روزگاری با ترانه های زیبایش تا مرز ستاره شدن هم پیش رفت اما معلوم نیست بر سر راه موفقیت او چه اتفاقاتی افتاد!

تی وی پلاس: علی اصحابی؛ روزگاری با ترانه های زیبایش تا مرز ستاره شدن هم پیش رفت اما معلوم نیست بر سر راه موفقیت او چه اتفاقاتی افتاد!

بگذریم... به تازگی او در برنامه ای زنده در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرد تا ترانه ای برای یکی از برنامه ها به صورت پلی بک اجرا کند، اما حرکات عجیب و غریب او در آنتن زنده تلویزیون ایران، چشم های خیلی ها را از حیرت گرد کرده است!

به نظر می رسد علی اصحابی در این ویدئو، شعر ویدئویش را به کلی فراموش کرده یا اصلا حالش خیلی مساعد اجرا روی آنتن زنده نیست و تنها کاری که به ذهنش می رسد این است که میکروفون را جلوی دهانش بگیرد که کسی نبیند دارد چه می خواند!