سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: رمی جمرات از داخل خودرو!


همزمان با آخرین روزهای برگزاری مناسک حج و از جمله رمی جمرات سه گانه در منا، انتشار ویدیویی از رمی یکی از سه جمره از داخل خودرو، تعجب کاربران اینترنت را برانگیخته است.




رمی جمرات از داخل خودرو!



فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
رمی جمرات از داخل خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک اشتباه رسانه ای در باره انتشار فیلم رمی جمرات توسط پسر شاه سعودی/عکس



اخبار,اخباراجتماعی  , حادثه سرزمین  منا

سایت ابنا از اشتباه برخی رسانه ها در انتشار فیلمی با مضمون رمی جمرات به وسیله پسر شاه عربستان خبر داد.

به نوشته این سایت، شتابزدگی برخی از رسانه های ایرانی منجر به نشر فیلم کذبی در خصوص فاجعه دردناک منا شد.برخی از رسانه های داخلی و برون مرزی، ویدئویی را با عنوان "عبور کاروان پسر پادشاه عربستان از منا پیش از حادثه مرگبار مرگ حجاج" منتشر کردند.

اما این فیلم، سه سال پیش با عنوان "عبور کاروان امیر خالد فیصل امیر منطقه مکه از منا" در سایت یوتیوب نشر پیدا کرده بود.

گرچه حاکمان آل سعود مقصر اول حادثه مرگبار منا و کشته شدن هزاران حاجی در این منطقه هستند، اما انتشار تصاویر و ویدئوهایی که براحتی امکان تکذیب آنها وجود دارد، سبب بی اعتباری رسانه های کشورمان و تبلیغات سوء وهابیت می شود.

 

 اخباراجتماعی  -   انتخاب