سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: ربات پینگ پنگ باز


امروزه دانشمندان علم رباتیک تلاش‌های زیادی را برای روی کار آوردن ربات‌ها در زندگی روزمره مبذول داشته‌اند. آن‌ها امیدوارند تا با جای دادن ربات‌ها در زندگی بشر زمان و انرژی انسان‌ها را برای فعالیت‌های مهم‌تری حفظ کنند.

وبسایت نیکو - نازنین خیر خواه: امروزه دانشمندان علم رباتیک تلاش‌های زیادی را برای روی کار آوردن ربات‌ها در زندگی روزمره مبذول داشته‌اند. آن‌ها امیدوارند تا با جای دادن ربات‌ها در زندگی بشر زمان و انرژی انسان‌ها را برای فعالیت‌های مهم‌تری حفظ کنند. این هدف آن‌ها را بر این داشته است تا ربات‌های متنوعی را درزمینه های مختلف تولید کنند. در این میان زمینه‌های سلامت و ورزش نیز از خاطر دور نمانده و ربات پینگ‌پنگ باز جدیدترین محصول رباتیک در این عرصه به‌حساب می‌آید.

ربات پینگ پنگ باز

ربات پینگ‌پنگ باز همان‌طور که درویدیو نشان داده می‌شود همانند یک رقیب ورزشی با رفتارهایی که از الگوهای انسانی نشات گرفته نقش یک هم‌بازی را برای شما ایفا خواهد کرد.

باوجوداین ربات می‌توانید بدون حضور شخصی دیگر برای شرکت در یک مسابقه آزمایشی اقدام کنید. مهارت ورزشی خود را تقویت کنید و یا از این ربات ورزش پینگ‌پنگ را یاد بگیرید. کلیه تکنیک‌های بازی پینگ‌پنگ در حافظه این ربات ضبط‌شده و رقیبی بی‌همتا برای شما محسوب خواهد شد.

این ربات بی‌نظیر که OMRON نامیده می‌شود در کنفرانس تکنولوژی CEATEC ژاپن در سال گذشته موفق به کسب جایزه بهترین نوآوری شده و از شاهکارهای فنی محسوب می‌شود.



ویدیو مرتبط :
ربات پینگ پنگ باز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: پینگ پنگ باز بی دست


ابراهیم الحسنی پینگ پنگ باز مصری فاقد دو بازو است با این حال به ورزش مورد علاقه اش می پردازد.

جام جم آنلاین: ابراهیم الحسنی پینگ پنگ باز مصری فاقد دو بازو است با این حال به ورزش مورد علاقه اش می پردازد.

 ابراهیم الحسنی به رغم اینكه فاقد دو بازو است به اندازه ای به ورزش تنیس روز میز علاقه دارد كه با كمك دهانش راكت را می گیرد و مانند یك پینگ پنگ باز عادی  به این ورزش می پردازد.

در این فیلم كوتاه بیننده شاهد نمایش یك پینگ پنگ باز بی دست خواهد بود.