سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: راکون های سارق!


دو راکون عجول و کنجکاو وارد شرکت یوتا سیستم روسیه شدند و در میان جعبه به دنبال غذا بودند که دوربین های امنیتی تصاویر آنها را ثبت و ضبط کرده اند.

 
 


صبح بخیر: دو راکون عجول و کنجکاو وارد شرکت یوتا سیستم روسیه شدند و در میان جعبه به دنبال غذا بودند که دوربین های امنیتی تصاویر آنها را ثبت و ضبط کرده اند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
راکون های سارق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم‌های خانوادگی بهانه‌ای برای اخاذی سارق از پیرزن



اخبار,اخبار حوادث,سرقت به عنف

 

اخبار حوادث - فیلم‌های خانوادگی بهانه‌ای برای اخاذی سارق از پیرزن

ماموران پلیس آگاهی تهران سارق جوانی را که ضمن ضرب و شتم پیرزنی، قصد انتشار فیلم‌های خصوصی این فرد را داشت را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا ، در دهم آذرماه امسال، خانم 60 ساله‌ای از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ، وقوع یک فقره سرقت بعنف از منزلی در خیابان بهشتی به کلانتری 174 قیام دشت اعلام کرد که برابر اظهارات شاکیه، جوانی ناشناس که به بهانه خوردن آب وارد حیاط خانه وی شده ،

 

پس از اطمینان از تنها بودن شاکیه در داخل منزل، وارد ساختمان شده و ضمن ضرب و شتم شدید مالباخته و در حالی که قصد داشته تا وی را به قتل برساند اقدام به سرقت طلاجات داخل خانه کرده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت بعنف و به دستور رئیس شعبه 101 داددگاه بخش خاوران، پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکیه پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در حال ورود به منزل خود واقع در قیام دشت بودم که ناگهان جوانی حدودا 20 ساله به بهانه خوردن آب از من درخواست کرد تا به او اجازه دهم تا وارد حیاط شود؛ به این بهانه، به این جوان اجازه ورود به حیاط خانه را دادم و حتی از وی خواستم تا در زمان خروج، در خانه را پشت سر خود ببندد

 

و حتی من صدای بسته شدن در خانه را نیز شنیدم اما چند دقیقه‌ای از این ماجرا نگذشته بود که من داخل آشپزخانه، در حال درست کردن شام بودم که ناگهان احساس سایه‌ای سنگین را در پشت سر کردم و وقتی به پشت سر نگاه کردم همان جوان را دیدم که دقیقا در مقابلم ایستاده بود؛ قصد جیغ کشیدن و درخواست کمک داشتم که ناگهان این جوان به جانم افتاد و مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد

 

و همزمان شال روسری را که از روی مبل برداشته بود به دور گردنم انداخت و آنقدر فشار داد که چشمانم سیاه شد؛ دیگر هیچ چیزی را به خاطر ندارم؛ تنها زمانی که به هوش آمدم خود را در داخل آشپزخانه مشاهده کرم و تمام بدنم سیاه و کبود شده و گردنم نیز به علت شدت فشار وارد شده بسیار درد می کرد؛ متوجه شدم که علاوه بر طلا و جواهراتم، تمامی وجوه نقد داخل خانه و گوشی تلفن همراهم سرقت شده است.

با گذشت مدتی از آغاز رسیدگی به پرونده در پلیس آگاهی ، مالباخته مجددا در پایگاه نهم پلیس آگاهی حاضر و به کارآگاهان اعلام کرد که سارق از طریق تلفن همراه سرقت شده با بستگان وی تماس گرفته و تهدید کرده که در صورت عدم پرداخت پول مورد درخواست وی، فیلم های خصوصی و خانوادگی داخل گوشی تلفن همراه شاکیه را در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد کرد .

مالباخته در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : در داخل گوشی تلفن همراهم ، عکس های و فیلم‌هایی از عروسی پسرم و همچنین تعدادی دیگر از بستگانم وجود دارد که همگی آنها خانواده‌هایی محترم و دارای جایگاه اجتماعی ممتاز هستند

 

که با توجه به حساسیت ایجاد شده در پرونده، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان تحقیقات و اقدامات پلیسی خود را برای شناسایی متهم آغاز و همزمان آموزش‌های پلیسی را به مالباخته و بستگانش ارائه کردند تا به هیچ عنوان، هیچگونه اقدامی بدون هماهنگی پلیس از سوی آنها صورت نگیرد؛ سرانجام با انجام اقدامات پلیسی و همکاری شاکی پرونده ، محل تردد متهم در محدوده حوالی حضرت عبدالعظیم (ع) شناسایی و کارآگاهان موفق به دستگیری وی شدند.

با دستگیری متهم و در بازرسی از وی ، گوشی تلفن همراه مالباخته کشف و متهم 22ساله به نام «داود» نیز پس از انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی صراحتا به سرقت بعنف از منزل مالباخته و تلاش برای اخاذی اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه با اعلام کشف طلا و جواهرات مسروقه از مخفیگاه متهم در پایان این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت بعنف و تلاش برای اخاذی، قرار بازداشت برای متهم صادر و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
اخبار حوادث - ایسنا