سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: رانندگی پسر ۹ ساله با فراری!


بعضی بچه‌ها برای جشن تولدشان شمع،کیک و کادو دارند اما پخش فیلم رانندگی یک بچه ۹ ساله با ماشین فراری پدرش این روزها حسابی جنجالی شده است.

مجله مهر: بعضی بچه‌ها برای جشن تولدشان شمع،کیک و کادو دارند اما پخش فیلم رانندگی یک بچه ۹ ساله با ماشین فراری پدرش این روزها حسابی جنجالی شده است.

قضیه از این قرار است که یک خانواده ثروتمند در هند به مناسبت جشن تولد پسرشان به او اجازه رانندگی دادند. به دنبال پخش شدن فیلمی که این پسربچه ۹ ساله در حال رانندگی پشت فرمان یک فراری دیده می‌شد مقام‌های پلیس هند دست به کار شدند و پدر ثروتمند این بچه را بازداشت کردند. محمد نیشام که یک تاجر است متهم به در خطر انداختن جان فرزندش شده است.

فیلم: رانندگی پسر ۹ ساله با فراری!

در این فیلم یک کودک دیگر هم در کنار پسر نیشام دیده می‌شود. این پدر ثروتمند که مقام‌های هندی می‌گویند صلاحیت نگهداری از فرزندش را ندارد اما از کار خود پشیمان نیست و در گفت و گو با یک شبکه تلویزیونی گفته است به خاطر استعداد پسرش به او افتخار می‌کند! محمد نیشام گفته است که پسرش پشت فرمان دیگر ماشین‌های او مانند لامبورگینی و بنتلی هم نشسته و رانندگی کرده است. 



ویدیو مرتبط :
رانندگی پسر ۹ ساله با فراری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از رانندگی پسر ۹ ساله با اتومبیل فراری اف ۴۳۰ پدرش



فیلم آپلود شده از رانندگی نوجوان 9 ساله با اتومبیل فراری پدر پولدارش، در یوتیوب، دردسر ساز شد.

فیلم رانندگی پسر 9 ساله , پسر میلیونر هندی

فیلم رانندگی پسر 9 ساله , پسر میلیونر هندی

فیلم رانندگی پسر 9 ساله , پسر میلیونر هندی

فیلم رانندگی پسر 9 ساله , پسر میلیونر هندی
محمد نظام، میلیونر هندی در روز تولد پسر 9 ساله اش به وی اجازه رانندگی در یک جاده خصوصی به اندازه چند صد متر داد، در حالی که فقط برادر 6 ساله اش کنار وی بود.
آنها روز 6 آوریل یعنی روز تولدش این پسر بچه، برای خودنمایی فیلم را در یوتیوب قرار دادند و بلافاصله پلیس منطقه کرالا در تریسور هند، پدر را به اتهام در اختیار قرار دادن اتومبیل به فرزند نابالغ خود و آپلود ویدئوی تحریک کننده، تحت تعقیب قرار داد.
پلیس می گوید این ویدئو باعث می شود تا سایر بچه های کم سن و سال، دست به کار مشابه زده و هم جان خود و هم جان دیگران را به خطر بیندازند. پلیس گفته اتومبیل باید بخوابد ، ولی ظاهرا چنین کاری را انجام نداده است.
محمد نظام دهها بیزینس و کسب و کار متفاوت را مدیریت می کند و در چند کشور علاوه بر هند، کسب و کار پر سود راه انداخته است که قرار دادن اتومبیل 127 هزار پوندی اش، باعث شد تا پلیس علیه وی پرونده بسازد.

فیلم رانندگی پسر 9 ساله , پسر میلیونر هندی
منبع: دیلی میل - khabaronline.ir