سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: دیوانگی هوادار متعصب بعد از شکست!


 
 
 
 
  دیوانگی هوادار متعصب بعد از شکست تیمش



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
دیوانگی هوادار متعصب بعد از شکست تیمش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مزدک میرزایی؛ مفسر یا هوادار متعصب پرسپولیس؟



 

مزدک میرزایی؛ مفسر یا هوادار متعصب پرسپولیس؟

 

 

عصر ایران ورزشی؛ عباس خادم الحسینی- مزدک میرزایی در ابتدای حضور خود به عنوان گزارشگر در تلویزیون، شخصی به شدت بی حاشیه ای بود و از این رو کمتر در کانون توجه قرار داشت.

 

اما چند صباحی است که مزدک در صدر اخبار حاشیه ای قرار دارد و از هر سو ندای اعتراض تیم ها و مربیان و بازیکنان و ... از وی شنیده می شود؛ پس از دربی که استقلالی ها به شدت ار نحوه گزارش بازی شکایت داشتند، حالا نوبت استیل آذینی هاست که آنها هم جناب میرزایی را از اعتراض های خود بی نصیب نگذاشته اند.

به نقل از سایت باشگاه استیل آذین، این باشگاه روز گذشته با ارسال نامه ای برای دارابی، معاونت سیما مراتب اعتراض خود را نسبت به نحوه گزارش این بازی اعلام و خواستار پیگیری علت گزارش جهت دار مزدك میرزایی در خلال بازی این تیم مقابل پرسپولیس شد.

در بخشی از این نامه آمده است:

متاسفانه در گزارش پخش مستقیم چند هفته اخیر مسابقات این باشگاه در رقابت های لیگ حرفه ای كشور و برخی برنامه های ورزشی مرتبط شرایطی حاكم است كه به نظر می رسد برنامه ای جهت جریان سازی علیه این باشگاه كه تنها باشگاه باقیمانده از نسل باشگاه های خصوصی است شكل گرفته است.

اوج اینگونه رفتارها در گزارش دیدار این باشگاه با پیروزی تهران شكل گرفت كه گزارشگر دیدار آقای مزدك میرزایی امری غیر واقعی یعنی درگیری در نیمكت تیم هنگام تعویض دو بازیكن با سرپرست تیم را به شكلی غیر قابل باور اعلام و حتی در مصاحبه پایان دیدار با مربیان با اصرار بر آن تاكید نمود.

از آنجا كه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به فرموده رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) دانشگاه انسان سازی است، رفتارهای اینچنینی كه هدف اصلی آن جریان سازی، قلب واقعیت، ایراد افترا، نشر اكاذیب و تشویش اذهان عمومی است، زیبنده این دانشگاه بزرگ نمی باشد. "

این اولین اعتراض نیست و بدون تردید آخرین آن هم نخواهد بود؛ مزدک میرزایی در مقابل این اعتراض ها و صحبت ها تا به حال تاکتیک سکوت را اتخاذ کرده است، به نظر می آید که این گزارشگر دارای شخصیتی تاشناخته و مجهول است.

از طرفی عده ای وی را یک مفسر با زبانی تند و تیز می نامند و عده ای دیگر با توجه به پیشینه قدیمی مزدک، او را یک پرسپولیسی دو آتشه و عام می دانند که نمی تواند در یک گزارش فوتبال احساسات خود را به درستی کنترل کند.

این ها همه گمانه زنی است و نمی توان رای به هیچ کدام از مواضع بالا داد، اما چیزی که روشن است و تا حدود زیادی واضح، این است که مزدک خیلی وقت است که در گزارش هایش سعی دارد که به سبک عادل فردوسی پور گزارش کند، چیزی که قبل تر هم بود ولی انگار آقای گزارشگر از آن طرف بام افتاده است و پا را از دایره عادل بودن هم فراتر گذاشته است!.../عصر ایران ورزشی