سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: دیوانه ترین چتر باز دنیا!


   
 
 
 
 
  فیلم: دیوانه ترین چتر باز دنیا!


ویدیو مرتبط :
چتر باز از نوع دیوانه ته خنده از دست ندید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیوانه ترین پارکور باز دنیا! +عکس


پارکور ورزشی است که از جمله خطرناک ترین رشته های حرکتی و نمایشی به حساب می آید. در این رشته، ورزشکار باید قدرت بدنی بالا به همراه دلی نترس داشته باشد و این دو اصل کنار هم می تواند او را معروف کند.

باشگاه خبرنگاران: پارکور ورزشی است که از جمله خطرناک ترین رشته های حرکتی و نمایشی به حساب می آید. در این رشته، ورزشکار باید قدرت بدنی بالا به همراه دلی نترس داشته باشد و این دو اصل کنار هم می تواند او را معروف کند.

بالا رفتن از دیوار یا پرش از ارتفاع 5 متری یکی از خطرناک ترین کارهایی است که پارکورکارها انجام می دهند اما این افراد هر چه شجاع باشند روی لبه های پشت بام خانه ها حرکت اجرا نمی کنند زیرا این کار نیاز به قدرت بالایی دارد.

"الکساندر روزینوو" یک پارکورکار 19 ساله است که این روزها به ستاره بزرگ این ورزش تبدیل شده است زیرا با کارهایی که انجام می دهند خیلی ها را شگفت زده کرده و تصاویر حرکات او به تمامی کشورهای دنیا رسیده است.



این جوان اهل روسیه این روزها دست به کارهای بسیار خطرناکی می زند که اگر هنگام انجام یکی از آن ها احتیاط نکند جانش رابه طور حتم از دست می دهد. او سعی می کند حرکاتی را انجام دهد که خیلی ها از انجام آن ها ترس دارند.

در ادامه می توانید تصاویر عجیب و خاصی از حرکات این جوان ببیند که شاید ترس را وارد دل شما کند. کارشناسان پس از آنالیز برخی از حرکات او شانس زنده ماندنش را در این حرکات تنها 10 درصد اعلام کرده اند. پس هیچ گاه به فکر این کارها نیفتید از ما گفتن.