سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: دیدنی‌های دبی در 3 دقیقه


 
 


 دیدنیهای دبی



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.
 


ویدیو مرتبط :
یکی از دیدنی های دبی , دبی مول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم "هفت دقیقه تا پاییز"



 

 

"هفت دقیقه تا پاییز" در گروه سینمایی آفریقا روی پرده‌ می‌رود . فیلم "هفت دقیقه تا پاییز" ساخته علیرضا امینی بعد از "صد سال به این سالها" اکران عمومی می‌شود.



سید جمال ساداتیان درباره اکران عمومی این فیلم به خبرنگار مهر گفت: ترجیح می‌دهیم این فیلم اوایل تابستان اکران عمومی شود. به همین دلیل بعد از "صد سال به این سالها" در گروه سینمایی آفریقا به روی پرده می‌رود.



وی افزود:اکران عمومی "به رنگ ارغوان " همچنان تا پایین آمدن کف فروش ادامه دارد این فیلم هم اکنون در شش سینمای تهران بر روی پرده است.


در فیلم "هفت دقیقه تا پائیز"هدیه تهرانی، حامد بهداد، محسن تنابنده، خاطره اسدی بازی می‌کنند. فیلم در هشت رشته در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بهترین بازیگر مرد، بهترین جلوه های ویژه رایانه ای و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.


علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، میترا آقامیری: طراح صحنه، محمد سال‌افزون و علی تیموری :دستیار کارگردان و برنامه‌ریز عوامل این فیلم هستند.


امینی فیلم‌های سینمایی "استشهادی برای خدا"، "زمان می‌ایستد"، "دانه‌های ریز برف" و "نامه‌های باد" را در کارنامه دارد.... /خبرگزارى مهر )