سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: دنده عقب رفتن یک خانم!


خانم راننده دنده عقب گرفت تا از محل پارك بیرون بیاید اما ظاهرا زیادی روی پدال گاز فشار آورد. جامجم آنلاین: خانم راننده دنده عقب گرفت تا از محل پارك بیرون بیاید اما ظاهرا زیادی روی پدال گاز فشار آورد.


به نقل از ABC News ، این ماجرا بعدازظهر دوشنبه در شهر فیلادلفیا رخ داد.

مشتریان یك فروشگاه 'دانكین دوناتز' كه انواع دونات ، میلك شیك و شیرینی درآن عرضه می شود در حال خرید بودند.

خوشبختانه میز و صندلی های  رو به خیابان این فروشگاه خالی از مشتری  بودند زیرا در غیر این صورت ماجرا جنبه ای ناگوار می یافت.

خانم راننده پشت فرمان اتومبیلش كه در نزدیكی فروشگاه 'دانكین دوناتز' پارك بود می نشیند و برای خروج دنده عقب می گیرد. اما ظاهرا پایش بیش اندازه روی پدال گاز فشار می آورد.




ویدیو مرتبط :
دنده عقب رفتن یک خانم! + فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این خانم نقدپذیرترین کارگردان جشنواره فیلم فجر است/ عکس



 

  

 جشنواره فیلم فجر

 

 

 

مانلی شجاعی‌فرد سازنده فیلم سینمایی «میگرن» تا پایان روز چهارم برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برترین فیلمساز نقدپذیر جشنواره لقب گرفت.

 

 

  

بازیگر هالیوودی

 

 

 

به گزارش ستاد اجرایی جشنواره، از بین کارگردانان 13 نشست برگزار شده از روز ابتدای نمایش فیلم در برج میلاد تا پایان روز یکشنبه 16 بهمن، «مانلی شجاعی‌فرد» از سوی رأی دهندگان حاضر در نشست‌های سالن سعدی برج میلاد، با بیشترین رأی به عنوان نقدپذیرترین کارگردان انتخاب شده است.

در پایان هر یک از نشست‌های امسال سالن سعدی برج میلاد، شر‌کت‌کنندگان در نشست‌ها نظر خود را داخل صندوق انتخاب برترین فیلمساز نقدپذیر جشنواره سی‌ام فیلم فجر می‌اندازند.... /  khabaronline.ir