سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم:خوک شرور تبدیل به پدیده اینترنتی شد!


ماموران پلیس بعد از دو ساعت تعقیب و گریز توانستند یک خوک را که از مزرعه صاحبش فرار کرده بود بگیرند. این خوک گریزپا تبدیل به پدیده اینترنتی در وب سایتهای اشتراک ویدئو شده است.

جام: ماموران پلیس بعد از دو ساعت تعقیب و گریز توانستند یک خوک را که از مزرعه صاحبش فرار کرده بود بگیرند. این خوک گریزپا تبدیل به پدیده اینترنتی در وب سایتهای اشتراک ویدئو شده است.



ویدیو مرتبط :
خوک شرور تبدیل به پدیده اینترنتی شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: سگ خجالتی پدیده اینترنتی شد!


این ویدئو بیش از 33 میلیون بازدید در یوتیوب داشته است. در این ویدئو صاحب سگی به نام Denver او را به خاظر گاز زدن یک بسته دعوا می‌کند، نحوه خجالت کشیدن سگ عالی است.

جام جم نما: این ویدئو بیش از 33 میلیون بازدید در یوتیوب داشته است. در این ویدئو صاحب سگی به نام Denver او را به خاظر گاز زدن یک بسته دعوا می‌کند، نحوه خجالت کشیدن سگ عالی است.