سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: خودرویی با سوخت آب شور


بیشتر خودروها از بنزین و گازوئیل بهره می‌برند اما سوخت برخی از خودروهای نسل امروز از انرژی‌های پاکی مانند خورشیدی، برقی و ... تامین می‌شود.

خبرگزاری مهر: خودرو جدید و متفاوتی ساخته شده که از آب شور برای حرکت استفاده می کند. این خودرو می تواند شتابی در حدود 380 کیلومتر در ساعت داشته باشد.

این خودرو Quant e-Sportlimousine نام داشته و با 912 اسب بخار می تواند حرکت کند. سیستم استفاده شده در این خودرو nanoFLOWcell نام داشته و  سرعت آن در 2.8 ثانیه می تواند از 0 به 100 رسیده و با شتابی در حدود 380 کیلومتر در ساعت نیز به پیش برود. سوخت این ماشین فقط آب شور بوده و با هر بار سوخت گیری می تواند تا 600 کیلومتر حرکت کند.



فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
خودرویی با سوخت آب شور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: سوخت این موتور سیکلت، آب است!


یک مبتکر برزیلی موتورسیکلتی ساخته است، این موتور سیکلت مسافت ۵۰۰ کیلومتر را تنها با یک لیتر آب طی می کند.

یورورنیوز: یک مبتکر برزیلی موتورسیکلتی ساخته است که از آب به عنوان منبع تامین انرژی استفاده می کند. این مبتکر برزیلی می گوید: این موتور سیکلت مسافت ۵۰۰ کیلومتر را تنها با یک لیتر آب طی می کند. آب عنصر اصلی این آزمایش است. پس از الکترولیز مولکول آب توسط باتری، از تجزیه آن اتم هیدروژن بدست می آید که به عنوان منبع احتراق موتور استفاده می شود. موتورسیکلت با ترکیب باتری و سیستم احتراق هیدروژنی کار می کند.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی