سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: خرید از داروخانه با خودرو !


یک راننده چینی با خودرو خود وارد داروخانه شد!

خبرگزاری مهر: یک راننده چینی با خودرو خود وارد داروخانه شد! البته ما ایرانی ها هم از خودروهای بی کیفیت چینی استفاده می کنیم اما رانندگیمان هنوز چینی نشده است.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
فیلم خرید از داروخانه با خودرو!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید و فروش پست ها در شرکت های خودرو سازی



 


 

خرید و فروش پست ها در شرکت های خودرو سازی

 

در شرایطی که مسئولان اقتصادی دولت هنوز درگیر پاسخگویی به مجلس و قوه قضائیه در راستای اختلاس 3 هزار میلیاردی هستند،اختلاس شگفت آوری در بخش دیگری ازدولت رو نمایی شد.

اختلاسی که به گفته سلیمان جعفرزاده ۱۰۰۰میلیارد برآور شد و به نظر می‌رسد باید کم کم به رقم‌های بالای اختلاس دولتی‌ها عادت کرد!

سلیمان جعفرزاده ضمن اعلام این خبر  گفت: "اگر هیات رییسه مجلس از ادامه کار جلوگیری نمی‌کرد، می‌توانستیم بیش از سه‌هزار میلیارد تومان اسناد و مدارک تخلف در این شرکت‌ها را اثبات کنیم. "

جعفرزاده در مورد دلایل تاخیر ارایه گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین‌اجتماعی اظهار داشت: "چالش‌های پیش‌رو در این پرونده آنقدر زیاد است که بنده با وجود اینکه دو دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده‌ام در این هشت سال هیچ موردی مانند تحقیق و تفحص از سازمان تامین‌اجتماعی اینچنین سیاسی نشده بود. "

اما در حالی که مجلس سعی دارد از رسانه ای شدن ابعاد این اختلاس میلیاردی جلوگیری کند،یک منبع آگاهدر تایید سخنان جعفر زاده به شفاف گفت: "رقم اختلاس در سازمان تامین اجتماعی بیش از این ارقام و بزرگتر از فساد مالی اخیراست و این اختلاس از 5 هزار تا 10 هزار میلیارد تومان است."

وی با تاکید بر وجود اسناد بسیار از تخلف در این بخش تصریح کرد:" از برخی افرادی که مسئول  تحقیق  تفحص از تامین اجتماعی هستند عنوان می کنند که به حدی سند تخلف داریم که وقتی کسانی می گویند، سند تخلف جدید داریم می گوییم نمی خواهد چرا که اسناد بسیاری در کمیسیون اجتماعی وجود دارد."

خرید و فروش پست‌ها

اما تخلفات دولتی تنها مربوط به اختلاس نیست.در حالی که پیش از این غلامحسین الهام سخنگوی پیشین دولت از خرید و فروش پست ها در برخی ادارات دولتی خبر داده بود و عنوان کرده بود که چندی قبل کسی به یک نفر گفته ، شما 250 میلیون بدهید تا مسئول فلان بخش شوید و تاکید کرده بود:" این امر یعنی آن حوزه مدیریتی آنقدر فساد مالی و درآمدهای نامشروع دارد که یک نفر می‌گوید اینقدر به من بدهید تا به آن سمت برسید." اخبار رسیده حاکی از تایید سخنان الهام است که بعد از عضویت در جبهه پایداری، دست از انتقاد از دولت برداشته است.

درهمین  راستا منبع آگاه به شفاف گفت : " پست‌ها در این کشور خرید و فروش می‌شود و برای مثال در زیر مجموعه‌های یکی از شرکتهای خودروسازی پست‌ها به صورت سالی فروخته می‌شود."

وی در خصوص مبالغ خرید و فروش پست گفت: "مبلغ خرید پست بستگی به آن پست دارد و در پست های مهم از 400-500 میلیون تومان شروع می شود و به میلیارد هم می رسد."

وی تاکید کرد: "آقای خ.ا"که در حال حاضر مسئول ایمیدرو  شده و قبلا معاون وزیر صنعت و مدیر عامل شرکت‌های صنعتی کشور بود یک بخش کوچکی از بیمه شهرک‌های صنعتی را به شخصی داد و آن شخص برای خدا مراد یک دفتر ۲۰۰-۲۵۰ متری در خیابان اشرفی اصفهانی خرید و اگر پست وی در ایمیدرو را 10 میلیارد تومان هم بفروشند می خرند."

به نظر می رسد، جریان انحرافی برای بدست آوردن منابع مالی برای پیروزی در انتخابات از مدت ها پیش تلاش ها را آغاز کرده است.../شفاف