سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: خانه ای وارونه در شهر تایپه


خانه‌ای وارونه در شهر تایپه پایتخت تایوان، روزانه مورد بازدید صدها گردگشگر کنجکاو قرار می‌گیرد.

صبح بخیر: خانه‌ای وارونه در شهر تایپه پایتخت تایوان، روزانه مورد بازدید صدها گردگشگر کنجکاو قرار می‌گیرد.نمای بیرونی این خانه‌ی سه‌طبقه طوری رنگ‌آمیزی و ساخته شده که در ظاهر به نظر می‌رسد کل ساختمان روی سقفش ایستاده است.مبلمان داخل ساختمان نیز در اندازه‌های واقعی، محکم به سقف پیچ شده است.

به نوشته‌ی گاردین، ساخت این ساختمان دو ماه طول کشیده و قرار است درهای آن تا ماه جولای آینده (تیرماه) به روی بازدیدکنندگان باز باشد.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی


ویدیو مرتبط :
دانلود آهنگ شهر وارونه از 4P باند و محسن تکرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات تازه از اقدامات مجرمانه فیلم ساز قلابی / سوء استفاده از دختران در خانه مجردی



جزئیات تازه از اقدامات مجرمانه فیلم ساز قلابی / سوء استفاده از دختران در خانه مجردی

جزئیات تازه ای از اقدامات مرد تبهکار که به بهانه تست بازیگری دختران خردسال را مورد آزار و اذیت قرار می داد در جریان تحقیقات پلیسی- قضایی فاش شد.

حوادث - به گزارش  مهر ، رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت خانواده دختر بچه خردسالی در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

بررسی شکایت والدین دختر خردسال نشان داد، مرد تبهکار با معرفی خود به عنوان مدیر یک پروژه سینمایی والدین این دختر را فریب داده و به بهانه تست بازیگری دختر شش ساله را همراه خود برده و او را مورد سوء استفاده قرار داده است.

 

در ادامه ماموران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و همزمان با تجسس های پلیس، خانواده چهار دختر بچه دیگر نیز با مراجعه به پلیس شکایتهای مشابهی را مطرح کردند.

 

بررسی پرونده ها نشان داد مرد تبهکار پس از جلب اعتماد والدین این کودکان آنها را راضی می کرد تا اجازه دهند دختران خردسالشان در پروژه سینمایی او بازی کنند، بعد هم به بهانه تست بازیگری طعمه های خود را به خارج از شهر مشهد برده و مورد سوءاستفاده قرار می داد.

 

به گفته فرمانده انتظامی مشهد ، با مشخص شدن زوایای مجرمانه اقدامات مرد تبهکار، ماموران شامگاه نهم تیر متهم 55 ساله را زمانیکه آخرین طعمه خود را نزد خانواده اش باز می گرداند، شناسایی و دستگیر کردند.

 

با دستگیری متهم تحقیقات از او آغاز شد و ماموران دریافتند متهم هیچ فعالیتی در عرصه سینما نداشته و به عنوان کارگر در یک شرکت در مشهد مشغول به کار بوده است. او همچنین خانه ای مجردی در حاشیه شهر اجاره کرده بود که قربانیان خود را به آنجا می کشاند و مورد سوء استفاده قرار می داد.

 

در بازرسی از مخفیگاه یک دوربین فیلمبرداری کشف شده است که برای بررسی تخصصی در اختیار کارشناسان پلیس قرار گرفته است.

بازپرس دادسرای مشهد برای متهم قرار بازداشت صادر کرده و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد./مهر