سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: حیوانات و آینه!


 
 
 
 حیوانات و آینه! 

صبح بخیر: 



ویدیو مرتبط :
فیلم عکس العمل حیوانات در برابر آینه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: واکنش بی نظیر حیوانات در مقابل آینه


یک گروه تصمیم گرفتند در نقطه‌ای پر رفت و آمد در جنگل یک آینه نصب کنند تا واکنش حیوانات را ببیند. واکنش برخی از حیوانات هوشمندانه و برخی دیگر واقعا خنده‌دار بود.

فرادید: «ژاویه اوبه بریِر» عکاس فرانسوی به همراه همسر خود به گابن سفر کرد و این ایده را پیاده کرد. آن‌ها تعدادی آینه را در چند نقطه پر رفت و آمد جنگل نصب کردند تا ببیند واکنش حیوانات چگونه است. نتایجی که در این ماجراجوییِ جالب به دست آمد واقعا دیدنی است.


به نقل از میرر، یکی از حیوانات چندین بار به هیکل خود نگاه می‌کند و دیگری به تصویر خود در آینه حمله می‌کند. برخی از حیوانات نیز با موفقیت دوربین ژاویه را شناسایی می‌کنند. 
 
حتی بر سر اینکه کدام حیوان می‌تواند به آینه نگاه کند نیز درگیری به وجود می‌آید؛ گویا آینه برای آن‌ها بسیار جالب است. شاید به طور قطع نتوان نظر داد اما اغلب حیوانات نمی‌توانند تصویر خود را شناسایی کنند. میمون‌ها و پلنگ‌ها دست خود را به آینه می‌زدند و همین مسئله باعث شد تا ژاویه مرتب آینه‌ها را بشوید. کاری که در این شرایط کمی خطرناک بود. 
 
ژاویه دوربین‌ها را در جعبه‌های مستحکم جاسازی کرده بود و بر روی آن‌ها حسگر حرکتی نصب کرده بود تا زمانی که کوچک‌ترین حرکتی مشاهده شد، دوربین فعال شود. پروژه‌ای بسیار جذاب که هر عکاس حرفه‌ای دوست دارد آن را امتحان کند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

حیوانات شگفت انگیز هستند

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.