سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: حمله موتور بدونِ سوار به تماشاگران!


 
 




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
حمله موتور بدون موتورسوار به تماشاگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله وحشیانه دو موتور سوار برای سرقت لپ تاپ


موتورسوارانی که برای سرقت یک دستگاه لپ تاپ صاحب آن را مجروح کرده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

روزنامه مردم سالاری: موتورسوارانی که برای سرقت یک دستگاه لپ تاپ صاحب آن را مجروح کرده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

 در ساعت 10:15 روز نهم مهر 91 فردی با مراجعه به کلانتری 104 عباس آباد به مأموران اعلام کرد: «سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125، پس از خروج از خانه به او حمله‌ور شده و ضمن ضرب و جرح وی با چاقو اقدام به سرقت لپتاپ همراه او کردند و در حال حاضر نیز پسرم به علت شدت جراحات در بیمارستان جم تحت عمل جراحی قرار گرفته است».

 
با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره پنجم مبارزه با سرقت به عنف پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
با ارجاع پرونده به اداره پنجم پلیس آگاهی، شاکی پرونده در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : «در ساعت 9:15 روز نهم مهر اینجانب به همراه همسر و پسرم جهت رفتن به محل کار از خانه واقع در اتوبان مدرس ـ مسیر جنوب به شمال ـ نرسیده به خیابان زهره خارج شدیم.

 به علت پارک ماشین در ابتدای کوچه محل سکونتمان، پسرم در حالیکه کیف لپ‌تاپش را به همراه خود داشت به سمت محل پارک ماشین حرکت کرد که ناگهان دو نفر موتورسوار با چاقو در مسیر راهش رفته و او را با چاقو از ناحیه شانه و ران پا مجروح کردند؛ زمانیکه برای کمک به علی خود را به این دو موتورسوار رساندم، آنها برای من نیز چاقو کشیده و پس از سرقت کیف لپ تاپ به سرعت از محل متواری شدند».

 
شاکی در ادامه اظهارات خود با اشاره به جای ماندن کیف جیبی یکی از سارقان در محل سرقت، به کارآگاهان گفت : « بعد از فرار سارقان من و همسرم مشاهده کردیم که خون زیادی از علی رفته است؛ در یک لحظه، علی با اشاره به کیف جیبی کوچکی عنوان کرد که کیف متعلق به یکی از سارقان است که در لحظه درگیری از داخل جیبش بر زمین افتاده و سارق در آن لحظه متوجه افتادن کیف نشده و پس از آن نیز به علت شدت خونریزی بیهوش شد که بلافاصله او را به بیمارستان جم رساندیم که تحت عمل جراحی قرار گرفت».
 
با توجه به اظهارات شاکی پرونده، کارآگاهان اداره پنجم با بررسی محتویات داخل کیف به جای مانده در محل سرقت موفق به شناسایی جوانی 18 ساله به هویت «خالق . ک» در منطقه پاکدشت شدند .
 
با شناسایی محل سکونت خالق در منطقه پاکدشت و در تحقیقات نامحسوس پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم از افراد شرور محل می‌باشد که بیشتر اوقات خود را با یکی از بستگانش به هویت مجید . ت ( 19 ساله ) سپری می‌کند؛ با شناسایی هویت مجید و خالق، بلافاصله تصاویر متهمان از سیستم جامع پلیس استخراج شد و «مجید» به عنوان یکی از سارقان توسط شاکی پرونده (پدر علی) مورد شناسایی قرار گرفت.
 
کارآگاهان اداره پنجم در ادامه رسیدگی به پرونده و ضمن اخذ نیابت قضایی، در ساعت 7 روز 22 آبان 91 به محل سکونت متهمان در پاکدشت رفته و ضمن دستگیری هر دو متهم، در بازرسی از مخفیگاه آنها موفق به کشف یک دستگاه موتورسیکلت پالس قرمز رنگ شدند؛ در بررسی ارکان هویتی موتورسیکلت مشخص شد که این موتورسیکلت نیز به شیوه زورگیری و در منطقه افسریه، در روز 28 مهر به سرقت رفته است .
 
همزمان با انجام تحقیقات پلیسی و دستگیری متهمان، پسر شاکی پرونده نیز پس از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شد و پس از اطلاع از دستگیری سارقان، جهت انجام مواجهه حضوری به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شد .
 
با مواجهه حضوری میان متهمان و پسر شاکی پرونده، مجید . ت مورد شناسایی قرار گرفت و شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : «متهم [ مجید . ت ] همان نفری است که با من درگیر و با چاقو به من حمله ور شد و اموالم شامل لپ تاپ و متعلقات همراهش را سرقت کرد».
 
مجید نیز در ادامه صراحتا به زورگیری از شاکی اعتراف و با معرفی خالق به عنوان همدست خود به کارآگاهان گفت : « در زمان سرقت‌ها من با تهدید چاقو زورگیری می‌کردم و خالق نیز به خاطر مهارت بالا در موتورسواری همیشه راننده موتور بود».
 
سرهنگ کارآگاه علی غیاثوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : « با توجه به اعتراف صریح متهمان به سرقت‌های زورگیری با استفاده از موتورسیکلت و تعدد سرقت‌ها به این شیوه و شگرد در مناطق مختلف سطح شهر تهران، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند؛ لذا از کلیه مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت، زورگیری، تهدید با سلاح سرد و بعضا ضرب و جرح توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا و یا پولسار قرمز رنگ قرار گرفته اند دعوت می‌شود تا جهت شناسایی متهمان و طرح شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی‌مراجعه کنند » .