سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: تصادف مرگبار با تماشاگران رالی


بر اثر خروج یک خودرو از جاده در جریان یک مسابقه اتومبیل رانی سرعت در اسپانیا دست کم شش نفر جان خود را از دست دادند. راننده این خودرو در یک پیچ تند کنترل آن را از دست داد و با جمعی از تماشاگران تصادف کرد.

 
 
 

صبح بخیر: بر اثر خروج یک خودرو از جاده در جریان یک مسابقه اتومبیل رانی سرعت در اسپانیا دست کم شش نفر جان خود را از دست دادند. راننده این خودرو در یک پیچ تند کنترل آن را از دست داد و با جمعی از تماشاگران تصادف کرد.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسای تماشاگران از یک حادثه مرگبار رالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: تصادف مرگبار با تریلی


این حادثه که در نزدیکی شهر کاترینبرگ روسیه رخ داد، در دوربین خودرو سواری‌ای که با تریلی برخورد کرد ثبت شده و دوربین خودرویی که پشت سر تریلی در حال حرکت بوده نیز انحراف به چپ تریلی را به ثبت رسانده است.

العالم: این حادثه که در نزدیکی شهر کاترینبرگ روسیه رخ داد، در دوربین خودرو سواری‌ای که با تریلی برخورد کرد ثبت شده و دوربین خودرویی که پشت سر تریلی در حال حرکت بوده نیز انحراف به چپ تریلی را به ثبت رسانده است.