سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: تخریب بنایی قدیمی از نمای یک پهباد


هتل Park Avenue در دیترویت آمریکا به تازگی فرو ریخته است و پهباد TheGadgetGuy11 موفق به ثبت تصاویر آن شده است.

zoomit.ir - میعاد بافراست: هتل Park Avenue در دیترویت آمریکا به تازگی فرو ریخته است و پهباد TheGadgetGuy11 موفق به ثبت تصاویر آن شده است.

این هتل در سال ۱۹۲۴ میلادی ساخته شده و به عنوان بنای تاریخی در سال ۲۰۰۶ میلادی به ثبت رسیده است. این بنا با گرفتن مجوزهای لازم، تخریب شده است تا جای خود را به ورزشگاهی مخصوص تیم هاکی دیترویت رد وینگز بدهد.

تماشا کنید: تصاویر فروریزش بنایی قدیمی از نمای یک پهباد

در ویدئوی زیر که توسط یک پهباد فیلم‌برداری شده است، هتل پارک اونیو ابتدا از زوایای مختلف نشان داده می‌شود و سپس در عرض چند ثانیه با خاک یکسان می‌شود.
 

 

برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید


ویدیو مرتبط :
تخریب ساختمان ۵طبقه از نمای پشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: تخریب های ناموفق


 
 


تخریب های ناموفق


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.