سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: اولین مسابقه دوچرخه دزدى در اروپا!


اولین مسابقه دزدى دوچرخه در اروپا برگزار شد.

shemorde.com: دوچرخه سواری، فرهنگی بسیار پسندیده است که در کشور‌های پیشرفته طرفداران زیادی دارد و برای داشتن یک زندگی سالم و پر انرژی امری واجب به شمار می‌آید. امیدواریم روزی در کشور ما نیز مردم به این وسیله نقلیه علاقه‌مند شوند و برای همیشه از ترافیک و آلودگی رهایی یابیم.

دزدی دوچرخه یکی از معضلات اجتماعی عمده در دنیا به شمار می‌آید. اگر شما یک قفل مطمئن و ایمن ندارید مطمئن باشید که روزی این وسیله نقلیه تک نفره، شما را ترک خواهد کرد. در کشور‌های اروپایی که مهد دوچرخه سواری است و اکثریت مردم از این وسیله برای حمل و نقل استفاده می‌کنند در هر ۵ دقیقه یک دوچرخه دزدی می‌شود.

حال اعضای گروه وب‌سایت We Love Cycling تصمیم به برگزاری اولین مسابقه دزدی دوچرخه در اروپا گرفته‌اند. آنها در سه کشور اروپا یک دوچرخه به عنوان طعمه در خیابان رها کرده‌اند و منتظر مانده اند. شهر‌های طعمه به ترتیب عبارتند از: شهر رم، که به عنوان خانه دزدان دوچرخه معروف است، شهر پراگ، که به خاطر وجود شبکه گسترده فروش دوچرخه دست دوم از هر ۷ دوچرخه دزدی ۶ مورد آن برنمی‌گردد و گزینه آخر شهر آمستردام، به دلیل اینکه بیشترین آمار فروش دوچرخه اروپا را در دست دارد سومین محل برگزاری مسابقه انتخاب شده است.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
اولین مسابقه دزدى دوچرخه در اروپا برگزار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: اولین موزه زیر آب اروپا


این موزه 15 متر زیر آب و به عنوان باغ گیاه‌شناسی زیر آبی با حدود 300 تندیس سازگار با محیط زیست و گیاهان بومی است.

خبرگزاری ایسنا: این موزه 15 متر زیر آب و به عنوان باغ گیاه‌شناسی زیر آبی با حدود 300 تندیس سازگار با محیط زیست و گیاهان بومی است. ویژگی بارز این مکان The Raft of Lampedusa قایق غرق شده با 13 مسافر که نقاشی رمانتیک از لاشه ناو نیروی دریایی فرانسه در سال  1818 است. این موزه با الهام از زندگی امروزه مردم این جزیره ساخته شده است.

البته اولین موزه زیرآبی جهان در موزه کانکون در حاشیه دریای کارائیب با 500 مجسمه در عمق 26 فوتی در مکزیک قرار دارد. این مجسمه‌ها از بتن مخصوص با PH خنثی ساخته شده که محیطی برای زندگی مرجان‌ها و دیگر موجودات ایجاد کرده و هر یک تا 300 سال دوام دارند. این موزه در 25 فوریه 2016 افتتاح خواهد شد.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی