سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: اسکی بازی که ناکام ماند!


 اسکی بازی که ناکام ماند!


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی


ویدیو مرتبط :
رویای که ناکام ماند در میان رودخانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موفق‌ترین فیلم تجاری در اسکار ناکام ماند


«تک تیرانداز آمریکایی» فیلمی که با فروش بالا موفق‌ترین فیلم تجاری حاضر در فهرست نامزدها بود، دست خالی به خانه رفت.

خبرگزاری مهر: «تک تیرانداز آمریکایی» فیلمی که با فروش بالا موفق‌ترین فیلم تجاری حاضر در فهرست نامزدها بود، دست خالی به خانه رفت.

«تک تیرانداز آمریکایی» ساخته کلینت ایستوود که در باکس آفیس رکورد فروش بالای 400 میلیون دلاری را به جای گذاشته، هیچ یک از جوایز اصلی اسکار را نبرد.

این فیلم ممکن است که توانسته باشد آمریکایی ها را به سینماها بکشاند، اما قطعا در جلب نظر آکادمی موفق عمل نکرده است.

موفق‌ترین فیلم تجاری در اسکار ناکام ماند

فیلم ساخته کمپانی برادران وارنر با بازی بردلی کوپر که بر مبنای زندگی واقعی یک گروهبان نیروی دریایی آمریکا به نام کریس کایل ساخته شده، در حالی که نامزد دریافت 6 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین مرد نقش اول بود، تنها با دریافت جایزه تدوین صدا مراسم را ترک کرد.

این فیلم از 25 دسامبر اکران شده بود و با اقبالی که از آن به عمل آمد، عنوان موفق ترین فیلم جنگی تاریخ را از آن خود کرد. این فیلم که تا دیروز 319 میلیون و 600 هزار دلار در آمریکا و 108 میلیون و 600 هزار دلار در بازار بین المللی فروش کرده بود، با فروش 428 میلیون و 100 هزار دلاری اش، از نظر تجاری کاملا موفق عمل کرده است.

این فیلم که با اقتباس از کتابی نوشته خود کریس کایل با عنوان «تک تیرانداز آمریکایی» ساخته شده در بازار جهانی به اندازه آمریکا موفق نبود.

«تک تیرانداز» در بخش اسکار فیلمنامه اقتباسی نیز رقابت را به «بازی تقلید» واگذار کرد، ضمن این که بردلی کوپر نیز که برای سومین سال متوالی نامزد اسکار در بخش بازیگر مرد نقش اول بود، در برابر ادی ردمین برای بازی در نقش استیون هاوکینگ فیزیکدان بریتانیایی ناکام ماند.