سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: از تولد تا مرگ گوشی آیفون


 
 
 

تولد تا مرگ گوشی آیفون


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
تولد تا مرگ گوشی آیفون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد پوتین : از گوشی آیفون 6 تا بازی هاکی (+عکس)



پوتین در بازی هاکی 7 گل زد و پیروز شد. موجی از پیام های تبریک در سرتاسر روسیه به رییس جمهور روسیه روانه شد. در ایتالیا برخی خواننده ها پیام تبریک فرستادند. از گوشی آیفون 6 منقوش به تصویر پوتین رونمایی شد.

این روزها با حملات هوایی و موشکی روسیه به مواضع گروه های تروریستی تندرو در سوریه، نام ولادیمیر پوتین رییس جمهور 63 ساله روسیه بیش از گذشته بر سر زبان ها افتاده است.

روسیه به جنگ جدی علیه داعش پیوسته است و دیروز (چهارشنبه) در اقدامی کم سابقه ناوهای روسی در دریای خزر با شلیک 25 موشک کروز به مواضع داعش در سوریه، قدرت نمایی کردند.

این روزها به نظر می رسد باد موافق در بادبان کشتی سیاست خارجی روسیه شروع به وزیدن گرفته است و در حالی که دولت روسیه به واسطه بحران اوکراین زیر تحریم های اقتصادی و مالی آمریکا و اتحادیه اروپا است، رییس جمهور روسیه با قدرت نمایی جدید در سوریه می خواهد به کشورهای غربی ثابت کند که روسیه قابل مهار نخواهد بود.

همچنین به نظر می رسد حمله روسیه به گروه داعش در سوریه محبوبیت پوتین را در برخی کشورهای غربی افزایش داده است. کشورهای اروپایی نگران گسیل موج مهاجران خاورمیانه ای به این قاره هستند و حالا اقدام نظامی پوتین به دلیل هدف قرار دادن گروه تروریستی داعش محبوبیتی برای رییس جمهور روسیه دست و پا کرده است.

 با این حال   برخی رسانه های غربی همچنان رییس جمهور روسیه را به عنوان یک رهبر اقتدار گرا و قدرت طلب یاد می کنند. این رسانه ها مساله تلفات غیرنظامیان و حملات هوایی روسیه به مواضع گروه های مسلح مخالف حکومت بشار اسد را مورد توجه قرار داده و قصد و نیت واقعی روسیه در مبارزه با تروریسم در سوریه و خاورمیانه را زیر سوال برده اند.

پوتین دیروز (7 اکتبر) به مناسبت جشن تولد 63 سالگی خود در یک بازی هاکی روی یخ با گروه پیشکسوتان در شهر سوچی شرکت کرد و با زدن 7 گل پیروز شد.

تولد پوتین نه تنها در روسیه بلکه در برخی کشورهای دیگر اروپایی نیز گرامی داشته شد. در ایتالیا صفحه فیسبوک حامیان پوتین شاهد تبریک گذاشتن برخی چهره های معروف و مشهور ایتالیایی از جمله " آل بانو " خواننده معروف ایتالیایی بود.

همچنین شرکت ایتالیایی جواهر سازی "Caviar" دیروز به مناسبت تولد پوتین از یک گوشی "آیفون 6" سفارش داده شده به شرکت اپل رونمایی کرد که روی آن چهره ولادیمیر پوتین حک شده است. این گوشی 2 هزار پوند (بیش از 10 میلیون تومان) قیمت دارد.

برخی چهره های ورزشی هنری و فرهنگی مشهور روسیه نیز دیروز همزمان با سالگرد تولد پوتین آثار جدید خود را به بازار عرضه کردند. "تیماتی" معروف ترین خواننده "رّپِر" روسیه دیروز به مناسبت تولد پوتین یک موزیک ویدئو جدید به نام " بهترین دوست من رییس جمهور پوتین" منتشر کرد.

"آلکس اوِچکین" ستاره روسی هاکی روی یخ برای دومین بار در یک سال گذشته با پوشیدن پیراهن هاکی منقوش به تصویر پوتین ، یک عکس سلفی  در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

"رمضان قدیر اف" رییس جمهوری خودمختار چچن که از هواداران پروپاقرص پوتین به شمار می رود و پیشتر اعلام کرده است حاضراست به عنوان فدایی پوتین به جبهه های جنگ با داعش در سوریه برود، تولد پوتین را تبریک گفته و رییس جمهور روسیه را شخصیتی بسیار محبوب، قوی، مرد، هوشمند و خیرخواه ترین سیاستمدار روی زمین خوانده است. او گفته است پوتین با هوشمندی توانسته است با اقدام نظامی اخیر در سوریه دیوار تحریم های کشورهای غربی گرداگرد روسیه را بشکند.

 

اخبار,اخبار بین الملل,تولد پوتین

 

اخبار,اخبار بین الملل,تولد پوتین

 

اخبار,اخبار بین الملل,تولد پوتین

 

اخبار,اخبار بین الملل,تولد پوتین

 
اخبار بین الملل - عصر ایران