سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: ارکستر سمفونیک تک نفره!


یک جوان انگلیسی خودش به تنهایی نوازنده یک ارکستر سمفونیک است. اما او چگونه این کار را انجام می دهد.

خبرگزاری مهر: یک جوان انگلیسی خودش به تنهایی نوازنده یک ارکستر سمفونیک است. اما او چگونه این کار را انجام می دهد.

«بن مورفیت» در سن ده سالگی شروع به نوشتن یک کارتون کرد و نام آن را «پگول» گذاشت. کار بن با این ایده شروع شد و کم‌کم کارش را وسعت داد تا اینکه در سن ۲۴ سالگی به یک نویسنده و نوازنده ارکستر سمفونیک تبدیل شد. بن که اصالتا اهل شهر «یورکشایر» در شمال انگلستان است، به تازگی ویدئویی را منتشر کرده که تمام نوازندگان آن خودش هستند!

فیلم: ارکستر سمفونیک تک نفره!

او یک بار تمام این سازها را نواخته و فیلمبرداری کرده و سپس از طریق کامپیوتر در کنار هم قرار داده است. در این ویدئو، مخاطبان ۷۰ ورژن یکسان از بن را می‌بینند که همزمان با هم نوازندگی می‌کنند. بن در این ارکستر ۹ ساز مختلف مثل طبل و ترومپت را می‌نوازد. او خودش به تنهایی تمام این قطعات را نواخته، ضبط و مونتاژ کرده؛ آن هم در اتاقی که به اندازه اتاق خوابش است. او این کار را با پرده سبز انجام داده و توسط دوربین دوستش فیلمبرداری کرده است. بن می‌گوید: «من به مدت ده سال طبل زن بودم و کم‌کم به سراغ سازهای دیگر رفتم. شاید چهار یا پنج سال طول کشید که من به تمام سازها مسلط شدم.»

فیلم: ارکستر سمفونیک تک نفره!

بن حدودا یک ماه برای ساخت ویدئوی جالبش تلاش کرده است. او آنقدر از بازخوردها به ارکستر سمفونیکش خشنود است که قصد دارد باز هم از این ویدئوهای عجیب و غریب بسازد. 



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
ارکستر سمفونیک تک نفره!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: ارکستر تک نفره!


ارکستر تک نفره!


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: شما را به یک ارکست تک نفره دعوت می کنم