سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: اثر هنری بسیار زیبای نجار با چوب


مجله اینترنتی صبح بخیر





اثر هنری بسیار زیبای نجار با چوب



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس و فیلم: تخریب اثر هنری 1 میلیون دلاری


پسری در حین گشت و گذار در موزه ای در شهر تایپه تایوان پایش کمی پیچ خورد و برای حفظ تعادل دستش را روی یکی از نقاشی های با ارزش موزه فشار داد که باعث ایجاد حفره ای روی این نقاشی شد.

 
 
 

صبح بخیر: پسری در حین گشت و گذار در موزه ای در شهر تایپه تایوان پایش کمی پیچ خورد و برای حفظ تعادل دستش را روی یکی از نقاشی های با ارزش موزه فشار داد که باعث ایجاد حفره ای روی این نقاشی شد.

این نقاشی ۳۵۰ سال قدمت دارد و ارزش آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار ارزیابی شده است. این اتفاق در روز یکشنبه ۲۳ اوت رخ داد. مشت پسر بچه ۱۲ ساله تابلوی رنگ روغن با نام «گل ها» متعلق پائولو پورپورا برخورد کرد.

سازمان دهندگان نمایشگاه که 50 اثر گرانبها از نقاشان معروف جهان در آن به نمایش گذاشته شده است، می گویند تابلوها بیمه است و خسارتی از کودک و یا خانواده او گرفته نمی شود.

پائولو پورپورا نقاش ایتالیایی صاحب این تابلو گل و بوته بین سال‌های 1673-1617 و در اواخر عصر باروک در شهر ناپل می‌زیسته است.

سوراخ شدن تابلوی نقاشی میلیون دلاری

سوراخ شدن تابلوی نقاشی میلیون دلاری


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.