سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: اتوبوس فوق لوکس ویل اسمیت


 
 


اتوبوس فوق لوکس ویل اسمیت



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
اتوبوس فوق لوکس ویل اسمیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر فیلم «پس از زمین» با بازی ویل اسمیت



سینما - شرکت کلمبیا پیکچرز پس از انتشار اولین آنونس و راه‌اندازی یک وبسایت رسمی جدید، پوستر جدید فیلم علمی تخیلی «پس از زمین» را نیز منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم را ام. نایت شیامالان با بازی ویل اسمیت و جیدن اسمیت کارگردانی کرده است.

1000 هزار سال پس از اتفاقاتی فاجعه‌آمیز که باعث خروج اجباری انسان‌ها از زمین شد، نوجوانی به نام کیتای (جیدن اسمیت) همراه پدر افسانه‌‌ای خود سایفر (ویل اسمیت) روی زمین سقوط می‌کنند. در حالی که سایفر به شدت مجروح ‌شده، کیتای راهی سفری پرخطر می‌شود تا درخواست کمک کند.

پوستر فیلم «پس از زمین» با بازی ویل اسمیت

کیتای در این راه با سرزمینی بکر که گونه‌های حیوانی تحول‌یافته بر آن حکمرانی می‌کنند روبرو می‌شود، همین طور یک مخلوق بیگانه توقف‌ناپذیر که هنگام سقوط فرار کرد. پدر و پسر اگر واقعا می‌خواهند به خانه بازگردند باید یاد بگیرند با هم کار و به هم اعتماد کنند.

«پس از زمین» 7 ژوئن 2013 اکران می‌شود.

شیامالان که متولد هند است، کارگردان فیلم‌هایی چون «حس ششم»، «شکست‌ناپذیر»، «نشانه‌ها»، «بانو در آب» و «اتفاق» است. او برای «حس ششم» نامزد اسکار کارگردانی و فیلمنامه شد.

منبع:khabaronline.ir