سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: ابتکار جالب کشاورز آلمانی


آلمانی ها به مردمی مبتکر در عرصه های مختلف شهرت دارند مانند این کشاورز هنگام جمع آوری محصول مزرعه اش.

جام‌جم آنلاین: آلمانی ها به مردمی مبتکر در عرصه های مختلف شهرت دارند مانند این کشاورز هنگام جمع آوری محصول مزرعه اش.

به نقل از اومور، در این فیلم ابتکار یک کشاورز آلمانی به تصویر کشیده شده است که به اندازه کافی گویا بوده و نیاز به توضیح ندارد.



ویدیو مرتبط :
ابتکار جالب کشاورز آلمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابتکار بسیار جالب یک فیلم سینمایی +عکس


قسمت تازه فیلم Captain America با عنوان Captain America: The Winter Soldier حدود ۱۰ روز است که در سینماهای آمریکا به نمایش درآمده است و رفته رفته در سالن‌های سینمای کشورهای دیگر هم به نمایش درخواهد آمد.

یک پزشک: قسمت تازه فیلم Captain America با عنوان Captain America: The Winter Soldier حدود ۱۰ روز است که در سینماهای آمریکا به نمایش درآمده است و رفته رفته در سالن‌های سینمای کشورهای دیگر هم به نمایش درخواهد آمد.



در ابتدای این فیلم، نمایی از دفترچه یادداشت قهرمان داستان با بازی کریس ایوانس به نمایش درمی‌آید که در آن فهرستی از چیزهایی که او طی خواب از دست داده و به آنها نرسیده است، نوشته شده است. چیزهایی مثل: عشق به لوسی، نشستن انسان بر روی کره ماه یا حتی استیو جابز!



اما نکته بامزه این است که این فهرست متناسب با کشوری که فیلم در آن به نمایش درمی‌آید، متفاوت است. در حالی که پنج عنوان آخر این فهرست یعنی غذای تایلندی، مجموعه فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای و پیشتازان فضا، گروه موسیقی نیروانا، فیلم‌های راکی و ترانه Troubleman در همه کشورها، وجود دارد، پنج عنوان نخست تا حدودی متفاوت است، مثلا در روسیه به جای سفر انسان به ماه، فروپاشی شوروی را در فهرست می‌بینیم و در انگلیس گروه موسیقی بیتلز را!

در اینجا فهرست‌های متفاوت کاپیتان آمریکا را می‌بینید:

در بریتانیا:



در روسیه:



در فرانسه:



در کره جنوبی:



در ایتالیا:



و در مکزیک:



تصور می‌کنم که در آینده ما بیشتر شاهد چنین شخصی‌سازی‌هایی در صنعت سینما باشیم. ساختن فیلم‌های تعاملی و فیلم‌های با چند خط داستانی بر اساس علایق تماشاگران سابقه داشته است و احتمالا در آینده این روند، تسریع شود.

شاید در آینده، مثلا وقتی که روزی سرانجام اینترنت ما پرسرعت شد و توانستیم فیلم‌ها را به صورت جاری از نت‌فلیکس ببینیم، بر اساس آی پی ما هم، چنین شخصی‌سازی‌هایی صورت بگیرد.

حالا فکر می‌کنید اگر سالن‌های سینمای ایران هم فیلم کاپیتان آمریکا را نمایش می‌دادند، پنچ عنوان اول فهرست، چه می‌بود؟!