سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فنجان های خوردنی، ابتکار جدید KFC +عکس


اخیرا در رستوران های فست فود "کی اف سی" در بریتانیا، قهوه در فنجان و لیوان هایی ریخته می شود که قابل خوردن هستند.

صدای روسیه: اخیرا در رستوران های فست فود "کی اف سی" در بریتانیا، قهوه در فنجان و لیوان هایی ریخته می شود که قابل خوردن هستند.

فنجان های خوردنی برای قهوه، ابتکار جدید کی اف سی + عکس

پرتال خبری "The Daily Mirror " با انتشار این خبر می نویسد که این لیوان ها از نوع خاصی بیسکویت هستند که اطراف آن کاغذهای شکری خوراکی و سپس نوعی شکلات سفید و مقاوم در برابر گرما پوشیده شده است. نشان کی اف سی نیز درست بر روی آخرین لایه یعنی شکلات چاپ می شود.

جالب است بدانید که این فنجان در ابتدا بسیار سفت و سخت بوده و نمی توان براحتی آن را گاز زد. ولی با ریختن قهوه در آن، به آرامی نرم شده و قابل خوردن می شود. به نوشته ی پرتال خبری "lenta.ru " این ابتکار نوین حاصل فعالیت مشترک با کمپانی "The Robin Collective " است که در زمینه ی اختراع ظروف آزمایشی فعالیت دارد.

آقای "برندلی رایت" رئیس این کمپانی می گوید که فنجان های جدید با اسانس های طبیعی ساخته می شوند و کاملا قابل خوردن هستند.

وی در ادامه افزود:

"این فنجان ها از رایحه های خوشایند محیط اطراف همچون عطر گل های وحشی، چمن وعلف تازه بریده شده و همچنین، رایحه کرم ضد آفتاب نارگیل اشباع شده اند."

وی بر این باور است که دقیقا همین رایحه ها، روزهای گرم آفتابی و تعطیلات تابستان را به یاد انسان می آورد.


ویدیو مرتبط :
ابتکار جالب kfc در شصتمین سال تاسیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک عکس عجیب: لامبورگینی روی ۴ فنجان!