سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فسیل 250 میلیون ساله در حیاط خانه +عکس


باستان شناسان همیشه به دنبال کشف آثاری از دایناسورهای قدیمی هستند و بیشتر نقاط زمین که ممکن است استخوان های مختلف در ان ها یافت شود را گشته و کاوش کرده اند اما هنوز این علم به پایان خود نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران: باستان شناسان همیشه به دنبال کشف آثاری از دایناسورهای قدیمی هستند و بیشتر نقاط زمین که ممکن است استخوان های مختلف در ان ها یافت شود را گشته و کاوش کرده اند اما هنوز این علم به پایان خود نرسیده است.

گاهی اوقات در دنیای باستان شناسی اتفاقاتی رخ می دهد که شاید خیلی عجیب باشد. یکی از این اتفاق های باورنکردنی پیدا شدن آثار تاریخی قدیمی در مناطقی است که شاید هیچ کس فکرش را هم نکند.

"جان لمبرت" یک فرد عادی است که کار ساده ای دارد و با درآمدی متوسط زندگی می کند اما این مرد توانست یک کشف بسیار تاریخی انجام دهد، کشفی که سال هاست باستان شناس ها به دنبال آن هستند ولی نمی توانند نشانه از ان پیدا کنند.



این مرد 68 ساله شانزده سال پیش در حال ساخت یک نرده برای خانه اش بود که ناگهان با جسم عجیبی برخورد که شبیه به استخوان بود. این مرد که عجله ای برای رونمایی از استخوان نداشت آن را در خانه نگه داشت در حالی که کیلومترها دورتر باستان شناسان به دنبال این استخوان می گشتند.

این مرد توانسته بود در سال 1997 استخوان فسیل شده دایناسوری به نام "پیلوسائر" را پیدا کرده بود که از نظر تاریخی مربوط به 250 میلیون سال پیش می شود و هیچ کارشناسی توانایی قیمت گذاری روی آن را ندارد. این استخوان حالا در موزه "ایپسوییچ" نگه داری می شود.



ویدیو مرتبط :
کشف فسیل 9 میلیون ساله در مراغه آذربایجان شرقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاقبت فرار یک دختر 23 ساله از خانه پدری +عکس



به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان: یک زن پاکستانی مقیم انگلستان به دلیل ربودن دخترش از خانه خودش و بیهوش کردن وی به زندان محکوم شد.

 

این زن متهم است دختر 23 ساله اش را که مخالف ازدواج اجباری با پسر خاله اش بود و به همین دلیل از خانه گریخته و با مرد دیگری ازدواج کرده بود بیهوش کرده و سپس ربوده است. وقتی خانواده این زن 59 ساله متوجه شدند دخترشان در اعتراض به ازدواج اجباری از خانه گریخته است تصمیم گرفتند او را یافته و به خانه برگردانند و سپس او را بکشند. بعد از یافتن این دختر در شهری این زن و پسر و برادر شوهرش به خانه او رفته و بعد از اینکه شوهرش را کتک زدند این دختر را با تزریق دارو بیهوش کرده و از آنجا بیرون آوردند شوهر این دختر با پلیس تماس گرفت و جریان را به آنها اطلاع داد و پلیس انگلستان ماشین این افراد را در میانه راه متوقف و دختر جوان را که بیهوش بود سریعا به بیمارستان رساندند.

 

بعد از 4 هفته جلسات دادگاه این زن به همدستی پسر 34ساله و برادرش مجرم شناخته شدند و روانه زندان گردیدند

 

پدر خانواده  و دختر 31 ساله دیگرشان از اتهام وارده تبرئه شدند.... / pardad.ir

 

دختر فراری,فراز از خانه,اخبار حوادث

 

 

دختر فراری,فراز از خانه,اخبار حوادث