سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فرود یک گاو روی تختخواب! +عکس


در یکی از روستاهای منطقه بورسا در ترکیه یک گاو که برای خوردن برگ های ریخته روی سقف بام یک خانه کوچک روستایی یک طبقه روی بام رفته بود، از بام روی تختخواب صاحب خانه افتاد.

عصرایران: به گزارش سی ان ان ترک ، صاجب این خانه اعلام کرد پس از شنیدن صدای مهیب ریزش سقف وارد اتاق شدیم و با صحنه عجیب افتادن گاو روی تختخواب مواجه شدیم.

صاحب خانه از اینکه هنگام این حادثه کسی روی تخت نخوابیده بود، ابراز شادمانی کرد. در این حادثه آسیبی به گاو وارد نشد.







ویدیو مرتبط :
خطر فرود یه گاو 2 تنی روی شما خخخخخخخخخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل فرود هواپیمای احمدی‌نژاد در «جزایر قناری» +عکس



 

هم اکنون هیئت عالی رتبه ایرانی پس از انجام دیدار و گفتگوهای مختلف در ونزوئلا، وارد نیکاراگوئه شده و مورد استقبال مسئولان ارشد این کشور قرار گرفته‌اند.

اما آنچه که از حواشی جالب این سفر می‌توان ذکر کرد، این است که هواپیمای رییس جمهور یعنی‌‌ همان بوئینگ ۷۰۷ که سالهاست در پروازهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد پیش از رسیدن به کاراکاس در فرودگاه لاس پالماس واقع در جزایر قناری اسپانیا فرود آمده است.

این تصویر در رسانه‌های تخصصی اخبار هواپیمایی جهان به عنوان سند این خبر چاپ شده است.

 

اقدامهای تروریستی , ترور دانشمندان

 

به نوشته قاصد بر اساس محاسبات صورت گرفته، این اقدام جهت سوخت گیری این هواپیما انجام شده است و با اینکه گزینه‌های دیگری نیز وجود داشت اما به نظر می‌رسد این راه، کوتاه‌ترین مسیر تا ونزوئلا باشد.

نکته دیگر جالب درباره فرودگاه لاس پالماس آن است که این فرودگاه‌‌ همان جاییست که چند سال قبل به علت بمبگذاری درآن و هدایت نادرست هواپیما‌ها به فرودگاهی کوچک، منجر به برخورد مرگبار ۲ جمبوجت ۷۴۷ خطوط هواپیمایی هلند و آمریکا شد و صد‌ها نفر کشته شدند.