سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فرشی زیبا از 600 هزار شاخه گل طبیعی


جشنواره گل‌فرش‌های بروکسل بار دیگر با نمایش 600 هزار شاخه گل بوگنیا، گردشگران را به این شهر کشاند.

 
 
 
 
صبح بخیر: جشنواره گل‌فرش‌های بروکسل بار دیگر با نمایش 600 هزار شاخه گل بوگنیا، گردشگران را به این شهر کشاند.

این جشنواره که هر 2 سال یکبار برگزار می‌شود، این دوره در خیابان مجاور «کاخ بزرگ» شهر بروکسل با نمایش گل‌های افریقایی، منظره‌ای دیدنی را مقابل چشمان گردشگران قرار داده است.

در این رویداد فرشی به مساحت 1800 متر مربع از گل‌های کشورهای اتیوپی، کنگو، نیجریه، بوتسوانا و کامرون در معرض دید گردشگران قرار گرفته است. مقامات شهر بروکسل امیدوارند این جشنواره بیش از 100 هزار گردشگر را در تعطیلات آخر هفته راهی این شهر کند.

























ویدیو مرتبط :
فرشی از ٦٠٠ هزار گل بگونیا در بروکسل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحمل 7 ساله برای هزار شاخه گل رز


زنی در دادگاه خانواده گفت: طی 7 سال زندگی مشترک گل نخریدن‌های شوهرم را تحمل کردم تا امروز بتوانم از او مهریه‌ام را که هزار شاخه گل رز است، درخواست کنم.

زنی در دادگاه خانواده گفت: طی 7 سال زندگی مشترک گل نخریدن‌های شوهرم را تحمل کردم تا امروز بتوانم از او مهریه‌ام را که هزار شاخه گل رز است، درخواست کنم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی با بیان اینکه مهریه‌ام هزار شاخه گل رز است، گفت: شوهرم طی 7 سال زندگی مشترک حاضر نشد حتی یک شاخه گل رز به عنوان مهریه به من بدهد.

وی ادامه داد: شوهرم طی مناسبت‌های مختلف نیز به من شاخه‌ گلی هدیه نداد و این موضوع را 7 سال در دلم نگه داشتم و امروز به دادگاه آمده و مهریه‌ام را می‌خواهم.

زن با بیان اینکه شوهرم وضع مالی خوبی دارد و نمی‌تواند بهانه بیاورد که وضع مالی‌اش مناسب نیست و به همین دلیل نتوانسته گلی بخرد و به من هدیه دهد، عنوان کرد: می‌خواهم با گرفتن کل مهریه‌ام ناراحتی 7 ساله‌ام از بین برود چون اگر شوهرم تمام آن را تهیه کرده و به من بدهد، گذشته را فراموش می‌کنم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه نمی‌توانم تمام مهریه همسرم را بدهم چون مانند این است که کل پولم را دور بریزم، اظهار داشت: نمی‌دانم همسرم هزار شاخه گل رز را برای چه می‌خواهد؛ وقتی به مرور گل‌ها خشک می‌شود و از بین می‌رود.

وی افزود: از ابتدای ازدواج با چنین مهریه‌ای مخالف بودم ولی به اصرار همسرم و خانواده‌اش هزار شاخه گل رز را به عنوان مهریه تعیین کردیم.

مرد بیان کرد: تنها 20 شاخه گل رز به همسرم می‌دهم و اگر تا به امروز، به جای هر هدیه‌ای که به او دادم، برایش گل نخریدم، فقط به دلیل این بود که هدیه‌ای که می‌‌گیرم ماندگار باشد.

زن بار دیگر در برابر قاضی گفت: شوهرم می‌داند که من به گل علاقه دارم؛ او باید به خاطر من این کار را انجام می‌داد نه اینکه ارزش پول‌هایش را بیشتر از خوشحال کردن من بداند.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن و مرد و بعد از چند دقیقه سکوت، مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد.


منبع: فارس