سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فرار ماهیگیران از تَرَک خوردن دریاچه یخی!


فرار ماهیگیران روسی از روی یخ ترک خورده ی دریاچه!


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: فرار ماهیگیران روسی از روی یخ ترک خورده ی دریاچه!


ویدیو مرتبط :
فرار ماهیگیران ایرانی از دست دزدان دریایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار از زندان مانند آب خوردن!



فرار از زندان مانند آب خوردن

 اداره زندان های دانمارك امروز تایید كرد كه یك زندانی زندان اوستجیلند واقع در شبه جزیره جاتلند روز جمعه گذشته از در اصلی زندان فرار كرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، یورگن بانگ، مدیر زندان اوستجیلند به نوبه خود تایید كرده است: یك زندانی بعد از ظهر جمعه از در اصلی زندان فرار كرده است.

پلیس كپنهاگ نیز گفت: زندانی فراری محمد فیقیقی نام داشته و حكم بازداشت بین المللی او صادر شده است.

 

به گزارش رسانه های دانمارك، فیقیقی رئیس یك باند تبهكاری موسوم به "نقاش" پیش از این دو بار تلاش كرده بود از زندان فرار كند. وی روز جمعه حوالی ساعت 15 به وقت محلی به در اصلی زندان مراجعه و به نگهبان گفت كه مجوز مرخصی تعطیلات آخر هفته را برای خروج زندان دریافت كرده است. نگهبان نیز بی آنكه مدارك وی را بررسی كند در زندان را به رویش گشوده و فیقیقی با سوار شدن به یك تاكسی از زندان گریخت.

 

به نوشته مطبوعات دانمارك، نگهبان 20 دقیقه بعد هنگامی كه زندانی اصلی كه مجوز مرخصی داشت خود را به او معرفی كرد متوجه اشتباهش شد. نگهبان ساده لوح فعلا از كار خود معلق شده است.

فیقیقی به اتهام قصد قتل یك شاهد به هشت سال زندان محكوم شده بود. تلاش پلیس دانمارك برای یافتن او بی نتیجه مانده و گمان می رود كه به كشور مغرب گریخته باشد،اما پلیس هنوز این مساله را تایید نكرده است.

زندان اوستجیلند در اكتبر سال 2006 افتتاح شده و یكی از امن ترین و مدرنترین زندان های دانمارك است. در این زندان كه 228 زندانی محبوس هستند 260 كارمند و نگهبان به كار اشتغال دارند/جام جم آنلاین