سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - چهارشنبه 26 بهمن 1390



 

ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 26 بهمن 1389 

قوچ

فال روز متولدین فروردین: امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز چیزی وجود ندارد که شما را مشغول کند و بدوینوسیله شما را از پیشرفت باز دارد مگر اینکه درانجام وظایف خانه و خانواده تان کوتاهی کرده باشید. مهم نیست که در مرحله بعدی چقدر می توانید تفریح کنید مهم این است که قادر نیستید که کارتان را ترک کنید تا زمانیکه تمام مسئولیت هایتان را انجام داده باشید. اما بعد از اینکه وظایف تان را انجام دادید ممکن است هر چیزی پیش بیاید. تا زمانیکه این کار را به عنوان یک تفریح و ماجراجویی ببینید؛ مطمئن باشید که برای انجام این گونه کارها در آینده داوطلب خواهید شد.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما امروزکاملا مجهز هستید تا حتی پیچیده ترین فعل و انفعالات را هم که در رابطه با گروه های متفاوتی از مردم که علایق متفاوتی دارند مدیریت کنید. معمولا مایل هستید که هرچیزی را به روش خودش به پایان برسانید. شما حالا می توانید بر کارهایتان کنترل داشته باشید حتی وقتی که به نظر می رسد مجبور نیستید در یک زمینه جدید کار کنید.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: به جای اینکه نسبت به تصمیم اخیری که گرفته اید تردید کنید به قضاوت خود همانطور که هست اعتماد داشته باشید. برای اینکه بیندیشید و ببینید راه تان را ادامه دهید یا نه کمی دیر شده است. شما قبلا این مرحله را پشت سر گذاشته اید ؛ حتی اگر اکنون امواجی از عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنید. به جای اینکه وسوسه شوید تا تصمیمات اخیرتان را زیر سئوال ببرید سعی کنید روی یک موضوع دیگر تمرکز کنید.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: به جای اینکه نگران سر وسامان دادن ذهن تان باشید؛سعی کنید از خلاقیت خود برای ابراز وجود در برابر دیگران استفاده کنید. اغلب بسیار سخت است که بخواهید بوسیله پاسخ دادن به تمام پرسش های دیگران اعتماد به نفس خودتان را محک بزنید. به هر حال اگر با خود صادق باشید موفق تر خواهید شد. آماده باشید و زمانی را برای این بگذارید که نگرانی های تان را با دیگران تقسیم کنید به جای اینکه آنها را در تاریکی ابهام بگذارید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که كاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: امروز در حالیکه ذهن تان تمرکز خود را از دست می دهد و هر لحظه افکارتان تغییر می کند برای تان سخت است که بخواهید روی کاری مسلط شوید . با وجوداینکه تمام اطلاعات مورد نیازی که برای انجام دادن آن لازم است را در اختیار دارید ممکن است به تصمیمی که الان می گیرید اعتماد نداشته باشید . زیاد در پی این نباشید که سعی کنید به سئوالات همه انسان های دور و برتان پاسخ دهید. فقط در قبال بهترین توانایی هایتان واکنش نشان دهید و بعد آماده باشید که حرکت کنید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز به نظر می رسد كه دیگران مشغول لذت بردن از زندگی شان هستند ،اما نظر شما در تنگنای سختی گرفتار شده اید. اگرچه این موقعیت ممكن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد،اما شما باید تصمیم بگیرید که در این شرایط باقی بمانید یا اینکه آن را تغییر دهید. اگرچه نشانه ها حاكی از این هستند که مسایل در حال حل شدن است، اما برای تان سخت است كه از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید كه لازم نیست زندگی تان را خراب كنید؛ فقط با گام های كوچك اما پی در پی رو به پیش روید.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا میکنند

فال روز متولدین اسفند: ممكن است امروز كسی از اطرافیانتان كار فوق العاده ای انجام دهد كه شما را شوكه كند. ابراز وجود دیگران می تواند بسیار خارج از موضوع باشد كه شما حتی ندانید چگونه باید به آن فكر كنید. به جای اینكه حرفهایی را بزنید كه بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واكنش نشان دادن و احساساتی برخورد کردن خودداری كنید. اجازه دهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می كردید، و نیاز به زمان دارید كه قبل از اینكه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید آن را به خوبی بررسی كنید.

فال روزانه


ویدیو مرتبط :
چهارشنبه سوری 1390 ایلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - چهارشنبه 05 بهمن 1390



 

ماه تولد

فال روزانه - چهارشنبه 05 بهمن 1390

قوچ

فال روز متولدین فروردین: شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خود را کم کنید، ولی همچنان در حال ذخیره کردن انرژی‌تان هستید. اگر بتوانید تمام کارهایی که الان شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید دردسری واقعی برای خود درست کرده اید، پس روش عاقلانه تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید، چراکه اگر غیر از این کار را بکنید به هدفتان نمی‌رسید و مجبور می‌شوید تمام روز برای غلبه بر ناامیدی تان مبارزه کنید. فراموش نکنید که شما برای چیزهایی که به دنبالشان هستید پایه ریزی می‌کنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز وقتی که بفهمید برای رسیدن به چیزهایی که دوست داشته اید چه چیزهایی را از دست داده‌اید واقعا ناراحت می‌شوید. به هر حال این تصمیمی‌ بوده که قبلا خودتان گرفته بودید و نمی‌توانید زمان را به عقب برگردانید. البته در این اتفاق حکمتی نهفته است؛ ونوس دوست داشتنی و کیوان رودرروی هم قرار می‌گیرند و این حادثه مانع این می‌شود که شما به رضایت کامل برسید. اما از طرف دیگر ونوس از عطارد انرژی می‌گیرد و بر مقاوت و پایداری شما می‌افزاید.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: حالا که تعطیلات آخر هفته تمام شده است، شما دوست دارید از دور هم جمع شدنهای دوستانه لذت ببرید، اما شاید این کار به آن سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. شاید می‌خواهید بخشی از کارتان را به خانه آورده و در خانه انجام دهید، یا شاید هم می‌خواهید به مسئولیتهای انجام نشده‌تان رسیدگی کنید. خوشبختانه امروز شما قادر هستید تمام این کارها را انجام دهید. بنابراین وقتی که کارتان را تمام کردید برای خوشگذرانی کردن و بودن با دوستانتان نیز انرژی خواهید داشت.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: الان زمان این رسیده که افسار زندگی‌تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنید، به خصوص اگر اخیرا تسلیم نظرات یک نفر دیگر شده باشید. حالا اوضاع برگشته و شما می‌توانید نقش یک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازی کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با دلسوزی این کار را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید. اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری برایتان کاری نمی‌کند!

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: شاید امروز کمی ‌احساس ناراحتی و آشفتگی بکنید، به خصوص اگر به خاطر روابط دوستانه خیلی سخت کار کرده باشید. حتی اگر تازگیها در کارتان پیشرفت هم کرده باشید، ولی از اتفاقات نه چندان جالبی که روی داده نیز آگاه هستید. شما واقعا خسته شده‌اید و وسوسه می‌شوید که به شکستان اعتراف کنید. اما این کار را نکنید!! مدتی است که شما تحت فشارهای سنگینی بودید و حالا بهتر است صبر کرده و ببینید کارهای که قبلا انجام دادید به کجا رسیده است.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: یکی از فصلهای زندگی شما رو به پایان است، البته این کتاب به این زودی‌ها تمام نمی‌شود!! هم اکنون شاید بهترین استفاده از انرژی تان این باشد که یک پروژه سازنده را شروع کنید، حتی اگر فکر کنید نمی‌توانید آن را به اتمام برسانید. در حالیکه به تغییراتی که برای بهتر کردن زندگی تان بدانها نیازمندید فکر می‌کنید، تغییراتی هم که اخیرا در خانه و در محل کارتان ایجاد کرده اید را ارزیابی کنید. الان اصلا نگران مشکلات بزرگتر نباشید؛ فقط روی بخشی از جنبه‌های زندگی تان که به آسانی مدیریت می‌شوند، تمرکز کنید.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: این ماه شما با تجربه احساسی بدی که با یکی از دوستان صمیمی‌و یا یکی از افراد خانواده تان داشتید درگیر بودید. وقتی که شما تشخیص داید به نیازهایتان بی توجهی شده است، تا آخرین لحظه همه چیز رو به بهبود و بهتر شدن می‌رود. متاسفانه این اتفاق مثل یک زنجیره کامل و آشنا نخواهد بود. اما به طور کامل نیز تمام نمی‌شود. پس برای ایستادگی کردن در برابر چیزهایی که خیلی برایتان مهم هستند هنوز دیر نشده است.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز صرفا قصد و نیت شما حرف اول را می‌زند. یک بار که آستینهایتان را بالا زده و عزمتان را جزم کنید، خیلی راحت می‌توانید حرفهایتان را عملی کنید. باوجود این شما مورد آزمایش هم قرار می‌گیرید. آیا شما انقدر به خودتان اطمینان دارید که از تصمیمی‌ که جدیدا گرفته اید دفاع کنید؟! خوشبختانه بهرام یعنی سیاره بختتان به نفع شما مبارزه می‌کند. قوی باشید؛ شما به پیروزی نهایی نزدیک شده اید!!

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما نباید خیلی انرژی تان را تلف کنید و باید آن را ذخیره کنید، به خصوص اگر هفته واقعا سخت و پرکاری را پیش رو داشته باشید. در نهایت غلبه کردن بر هیجانات تجریبات اخیر امکان پذیر است، اما بهتر است که آگاهانه از حجم و میزان آن بکاهید تا بتوانید تعادل و آرامش خود را بازیابید. به یاد داشته باشید، الان کمتر بهتر از بیشتر است!!

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: امروز فروخوردن خشمتان می‌تواند سبب خوشبختی و موفیقتان شود، اما ناآگاهانه حرف زدن نیز می‌تواند باعث ناراحتی و مشکل شود. با این حال تغییر دادن دیدگاهتان می‌تواند به تبدیل کردن احساسات منفی به مثبت کمکتان کند. بهرام بی باک و ستاره جنگ از کیوان یعنی سیاره بخت شما حمایت می‌کند و شما را قادر می‌سازد که به خاطر موفقیت لذت و خوشی را به تاخیر بیندازید. شما به اهدافتان خواهید رسید، حتی اگر بیشتر از تصور شما طول بکشد. و وقتی این اتفاق افتاد به اندازه کافی برای استراحت کردن و جشن گرفتن زمان دارید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما در مراحل آخر آماده سازی به سر می‌برید، اما قبل از اینکه واقعا تشخیص بدهید که چه چیزهایی را آماده کرده اید باید ماه‌ها وقت صرف کنید. احتمالا برای ایجاد کردن برنامه‌های جدید و یا تکمیل کردن کارهایی که قبلا انجام داده‌اید، خیلی دیر شده است. حالا بهترین ریسک برای شما این است که وابستگی‌هایتان به آینده را رها کنید، چرا که کسوف ماه برج دلو در روز دوشنبه قرار است، تغییراتی که شما آنها را متوجه نمی‌شوید تسریع بخشد.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا میکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز به جای کار کردن و یا به تنهایی بازی کردن، روش خود را تغییر داده و با افراد دیگر و در جمع باشید. با ملحق شدن به یک گروه اجتماعی می‌توانید از قید و بندها رها شوید، برای اینکه شما نیاز دارید به طور موقت از عمل کردن بر طبق ایده‌های یک یک دوستانتان آزاد شوید. بحث در این نیست که ایده‌های دو نفره که با شور و مشورت حاصل شده برای شما خوب عمل نمی‌کند؛ این روش عالی است! اما حالا شما می‌توانید به جای اینکه خودتان را درگیر روابط خیلی دوستانه کنید، با حل کردن خود در یک گروه سود ببرید.

فال روزانه