سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - چهارشنبه 10 خرداد 1391



 

ماه تولد

فال روزانه - چهارشنبه 10 خرداد 1391

قوچ

فال روز متولدین فروردین: اگر شما كسی را تحت كنترل خود دارید سعی نكنید كه او را متقاعد كنید، برای اینكه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینكه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واكنش نشان بدهید. واكنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد كه یك موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل كنید كه برای دیگران مفید است.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: آرزوهای شما امروز با مانعی مواجه شده است كه این مانع معمولاً در طول روز باعث می‌شود كه شما از رویاهایتان غافل بمانید. اكنون شما باید زندگی واقعی و تخیلات را از هم تشخیص بدهید، كه این موضوع تصمیم‌گیری را برای شما مشكل می‌سازد. چون كه امروز همه چیز از آن چیزی كه واقعاً هست بهتر به نظر می‌رسد، شما با مشكل مواجه خواهید شد. قبل از اینكه بخواهید حركتی مهم را شروع كنید، برای فهمیدن و بررسی واقعیت لحظه‌ای درنگ كنید.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شخصی امروز ممكن است كه قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر كند، در حالیكه ثابت شده است كه شما نمی‌توانید با توجه به جلد یك كتاب در مورد آن قضاوت كنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر كدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینكه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نكنید. امروز كمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: حتی اگر شما امروز تلاش كنید كه با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب كنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب كنید. این یك سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می‌تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری كند. به یاد داشته باشید، كه الان بسیار خوب است كه از مرزهای محافظتان استفاده كنید تا امنیت عاطفی‌تان تأمین شود. بدون اینكه خودتان را فراموش كنید می‌توانید دوست خوبی هم باشید.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز شما قادر نخواهید بود كه برای خودتان كاری انجام دهید، برای آنكه شما از اینكه به هركسی كه از شما درخواستی دارد جواب "مثبت" می‌دهید احساس خوشنودی می‌كنید. شما به راحتی می‌توانید دوست پیدا كنید، برای اینكه این سخاوت طبیعی روح شما به شدت مسری است. فقط چشمتان را به روی واقعیت باز كنید، برای اینكه اطمینان بیش از حد بعدها در طول روز می‌تواند شما را ناامید كند.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: اگرچه ممكن است كه شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیركانه است كه شما هنگامی كه چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع كنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حركت كنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول كردن یك پروژه كارتان را شروع كنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی‌توانید معجزه كنید.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: یك دوست یا شریك امروز خیلی نظرش را به شما تحمیل می‌كند. سلیقه‌های شما می‌توانند كاملاً اصلاح شوند و وقتی دیگران خیلی پرخاشجو می‌شوند شما خوشتان نمی‌آید. شما بدون اینكه بخواهید دلخوری یا عصبانیتتان را نشان بدهید، تمایل دارید كه این موضوع را راحت بپذیرید. اما برای رسیدن به سطح مهارتی بالاتر و بیشتر مورد توجه واقع شدن برای شما مفیدتر است كه نیازهایتان را بیان كنید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما نمی‌توانید از انجام دادن آنچه كه قبلاً انجام شده كناره‌گیری كنید. به یاد داشته باشید كه وقتی شما می‌خواهید خودتان باشید شاید دیگران زیاد در مورد شما درست قضاوت نكنند. شاید شما امروز نتوانید از پیش روی نگرانی‌های دورنی‌تان جلوگیری كنید، اما مجبور نیستید كه به اضطرابهایتان اجازه بدهید كه تعادل شما را بهم بریزند.

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: اكنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده كه شما نمی‌توانید با آنها كنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی كه دوستتان هستند به نظر می‌رسد كه نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی كنند. سعی كنید كه به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی كه دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فكرهای مثبتتان را بیان كنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا كرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: شما امروز احساس می‌كنید كه از آسایش و راحتی همیشگی‌تان بیرون آمده‌اید. شما وقتی كه برای انجام دادن كاری آماده نیستید، واقعاً دوست ندارید كه آن كار را انجام دهید، اما شهامت جواب منفی دادن را هم ندارید. خوشبختانه شما می‌تواند بدون از دست دادن موقعیت‌هایتان مسئولیتی جدید را نیز قبول كنید. شما قادر هستید خیلی بهتر آز آنچه فكر می‌كردید وظایفتان را انجام دهید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز عاشق شدن و دوست داشتن برای شما بسیار راحت است و شما می‌توانید بیشتر از گذشته عاشق باشید. اما اجازه دادن به خودتان برای داشتن تخیلات عاشقانه لزوماً به این معنا نیست كه باید آنها را آشكار كنید. رویاهای شما اكنون بیش از حد فعال هستند، پس دقت كنید كه چیزها را اشتباه نگیرید و نابجا عمل نكنید. لازم نیست كه آرزوهایتان را برای همه افراد دیگر آشكار كنید مگر اینكه آنها واقعاً بخواهند آنها را بدانند.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا میکنند

فال روز متولدین اسفند: صداهایی در مورد اینكه آیا راهنمایی ندای دورنی‌تان را قبول كنید یا اینكه خودتان تصمیم بگیرید در مغز شما پیچیده است، و امروز می‌تواند پیامهای پیچیده‌ای به شما ارسال دارد. با وجود این آشفتگی‌های ذهنی دانستن اینكه واقعاً به چه چیزی اعتقاد دارید و چه كاری می‌خواهید انجام دهید دشوار شده است. شما باید قبول كنید كه امروز نسبت به قبل حساس‌تر شده‌اید و امكان دارد كه سیگنالهای دیگران را اشتباه بفهمید. اگرچه شما می‌خواهید شروع به كار كنید، اما عاقلانه‌تر این است كه صبر كنید تا حساسیتهایتان كاهش پیدا كند.

فال روزانه


ویدیو مرتبط :
چهارشنبه سوری 1391

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - چهارشنبه 17 خرداد 1391



 

ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 17 خرداد 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شاید شما آینده‌ی بسیار جالبی را در ذهن خودتان تصور می‌کنید اما هنوز برنامه ای برای رسیدن به آن ندارید. حتی اگر احساس می‌کنید که امروز باید بخشی از این نقشه‌ها را عملی کنید، یادتان باشد که خیلی طول می‌کشد تا به کل آن دست پیدا کنید. درعین حال، زندگی ای که در آن بین واقعیت و آرزوهای شما تفاوتهایی وجود دارد را تجربه می‌کنید. و یادتان باشد که دست دست کردن دلیل خوبی برای رها کردن امیدها و آرزوهایتان نیست.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: آرامش باعث می‌شود که شرایط سخت امروز را برای خودتان هموار کنید. این به این معنی نیست که نمی‌توانید حاضر جواب باشید بلکه دیگر نمی‌خواهید احساسات خود را پنهان کنید. شاید سر و کار داشتن با یک مسئله مهم به جالبی دادن یک جواب زیرکانه نباشد اما نگران نباشید، دوستان و خانواده ی شما از اینکه حاضر جوابی نکردید شما را تحسین می‌کنند.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز یک چیزهایی به شما الهام می‌شود که از آینده ای در هم و برهم با خبر می‌شوید. اما آگاهی در مورد آنچه لازم است انجام دهید مانند عمل کردن به آن نیست. سعی نکنید هر کاری را امروز تمام کنید. نیازی هم نیست به خاطر ناتمام گذاشتن کارهایتان عذرخواهی کنید. فقط کارهای روزانه ی خودتان را انجام دهید و سعی کنید به بهترین نحو آن را انجام دهید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز شانس خلاص شدن از محدودیت‌های خودتان را ندارید. شاید نخواهید قبول کنید که اعتقادات شما جلوی تفریح شما را می‌گیرند اما به ریشه ی محدودیتهای الان خود توجه کنید. این به این معنی نیست که شما اصلاً نمی‌توانید خوش بگذرانید بلکه سیاره ی زحل روی شما تأثیر گذاشته و شما را از لذت و تفریح دور می‌کند و شما آنقدر عاقل هستید که از قوانین پیروی می‌کنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می‌کند و شما تشخیص می‌دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی‌کند. این شانسی است که در خانه ی شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشترلذت ببرید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید. با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی‌توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما کسی هستید که سعی دارید زودتر کارهای روزانه ی خود را انجام دهید و به تفریح بپردازید. اما امروز یک کاری پس از دیگری پیش می‌آید تا اینکه ناامید می‌شوید. خوشبختانه، باید دنبال چیزی باشید که شما را از ناامیدی درآورد و پس از داشتن یک فرصت کوچک برای استراحت دوباره به کار خود برگردید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما بوسیله ی ارتباطی که دو سیاره ی نپتون و مشتری شما طی هفته‌های قبل داشته اند، در مرحله ی پیشرفت قرار داشتید. اما امروز ماه با آشکار کردن آن و نیاز شما به جدی کار کردن، تأثیر معکوس بر آنها دارد. شما به پایان خط نرسیده اید. این تنها فرصتی است برای شما تا دوباره کنترل کار دستتان بیاید.اگر عاقلانه هرکه وقت لازم است جلوی برخی کارها را نگیرید ممکن است شخص دیگری موقتاً کنترل کارها را در دست بگیرد و آن را برای شما انجام دهد.

اسفند