سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - پنج شنبه 07 مرداد 1389



 

ماه تولد

فال روزانه - پنج شنبه 07 مرداد 1389

بز

فال روز متولدین فروردین: احتمالاً احساس بهتری می‌کنید که دیروز خونسردی خود را حفظ کردید و حالا می‌توانید روی مسایلی که بیشتر مورد سلقه شما هستند، بپردازید. امروز خوشبختی در خانه شماست و شما هم انرژی و هم تمایل به دنبال کردن حداقل یک برنامه و هدف که به شادی شما ختم می‌شود را دارید. ورزش همیشه در بالای لیست اولویتهای شماست، ولی عشق هم همینطور. هر دوی این فعالیت‌ها با شانس خوبی همراه هستند.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز به جای این که حواستان پی کارهایتان باشد به مطالب عشقی و احساسی فکر میکنید. امروز سیاره‌ها، ذهن شما را به مطالب عاشقانه معطوف می‌کنند. اگر داشنجو هستید و مجرد، ممکن است یک هم دانشگاهی و یا حتی یک معلم نظر شما را به خود جلب کند. اگر کسی را نصیحت می‌کنید که مسوولیت پذیرتر باشد به نظر می‌رسد آن نتیجه‌ای را که انتظار دارید نمی‌گیرید. خوب است که فکر می‌کنید همه مانند شما توانایی دارند اما آنطور نیستند. سعی کنید زمانی از زبان چرب ونرمتان استفاده کنید که لازم است و همان طور رفتار کنید که دیگران می‌خواهند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز یک نفر شما را متقاعد می‌کند و بدون شک در ذهنتان این موضوع نقش می‌بندد که آنها چطور طرز فکرشان را به شما القا می‌کنند. آنها موفق نمی‌شوند زیرا نقطه نظر شما نیز به همان اندازه قوی است بنابراین شاید به این نتیجه برسید که با هم توافق کنید. گفتنش از انجامش راحتتر است! ‌نوآوری را دوست دارید اما بهتر است با نظر جمع خودتان را تطبیق دهید. گاهی اوقات لازم است صبر کنید و در نظر دیگران را در مورد ایده‌هایتان ببینید و با این کار خودتان را هم از سردرگمی نجات دهید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: یک خرید ناگهانی می‌تواند معامله قرن شود و شما نمی‌توانید صبر کنید تا خریدتان نمایان شود. آیا می‌توانید آن قدر ولخرج و دست و دلباز باشید. اگر نه قبل از این که یک دردسر مالی بالا بیاورید یک چشم‌بندی زیرکانه با سرمایه‌تان انجام دهید. امروز روز فعالیت، ایجاد تغییرات، بهتر کردن ظاهرتان یا دنبال کردن آرزوهایتان یا حتی ایجاد رابطه‌ای جدید با جنس مخالفتان است. در چنین شرایطی امکان انجام هر کاری وجود دارد.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز ممکن است کناره گیری کنید. سعی کنید کمتر روحیه تهاجمی داشته باشید. از خواسته‌ها و نیازهای آنها با خبر هستید و آنها را در مرکز کارهایتان قرار می‌دهید. دوستان جدیدی می‌یابید. در انتظار ایجاد تغییری در کارتان باشید. امروز پستچی برخلاف نامه‌های بی‌ارزش و یا قبض‌های پرداختی، نامه بسیار مهمی رابرای شما می‌آورد. این نامه تاثیر مهمی بر دارایی شما می‌گذارد.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اگر بر سر دو راهی قرار دارید و فکر می‌کنید به خاطر فشار روحی که دارید باید همه چیز را کنار بگذارید و ازهمه چیز دوری کنید اشتباه فکر کرده‌اید. سعی کنید به طور کلی موضاع بی‌اهمیت را نادیده بگیرید. اما تنها همین یک بار با وجودی که از محافظه کاری متنفرید ولی از آن استفاده کنید. طبیعت دیگران با شما فرق دارد خوب نیست در مورد دیگران با معیارهای خودتان قضاوت کنید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: می‌توان لحظات رویایی و لذت بخش را با همکارانتان سپری کنید. افراد خانواده آمادگی دارند تا از آرزوهای شما حمایت کنند، تنها لازم است از آنها بخواهید زمان خوبی برای عوض کردن اسباب و اثاثیه منزل و ارتقاء رتبه در محل کار است. امروز به فعالیت زیادی از طرف شما نیاز است. امروز بسیار مایلید که شتاب زده عمل کنید احتمالاً به این علت که سعی می‌کنید کارهای زیادی را یک جا و با هم انجام دهید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: در کمال تعجب می‌بینید که یک نفر از شما دفاع می‌کند و طرفدار شماست. با وجود ناامیدیهای اخیر، می‌بینید که رفتار انسان دوستانه شما اکنون به شما جواب می‌دهد و تمام روز این حس شما را خوشحال نگه می‌دارد. سراسر شور و هیجان هستید ولی به خاطر شتاب زیاد، زمان بیشتری را هدر می‌دهید. نفسی عمیق بکشید و به خود بگوئید که در هر زمان یک کار را به عهده بگیرید و با کاری که مهمتر است شروع کنید. در غیر این صورت به خودتان آمده و می‌بینید تنها دور خودتان می‌چرخید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما عاشق و شیفته افکار ماجراجویانه می‌باشید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای این افکار است زیرا مشغول کشفیات جالبی می‌باشید که مطالب زیادی را به شما یاد می‌دهند و می‌توانید راجع به آنها فکر کنید. به فکر چالش دیگری نیز می‌افتید و می‌خواهید نشان دهید که بیش از توانایی خودتان می‌توانید کار انجام دهید. اگر شانس سفر کردن پیدا کنید، این امر می‌تواند ناشی از اجابت یکی از دعاهایتان باشد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما فردی هستید که با عادتها زندگی می‌کنید اما امروز برعکس همیشه هستید و امروز دوست دارید کارها و فعالیتهایی برخلاف همیشه انجام دهید. اگر از شخصی در خارج خبر بگیرید یا فردی که کاملاً از لحاظ فرهنگی و فکری متفاوت است را پیدا کنید، خوشحال می‌شوید. اگرخوش شانس باشید دعوت نامه‌ای برایتان می‌آید که به کشور دیگری بروید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز روابط شما کمی شلوغ شده و این یکی دیگر از روزهای پر تنش حساب می‌شود کسی می‌خواهد کارها را با سرعتی دو چندان به انجام برساند و این بدان معناست که او راجع به انجام این کارها به خوبی فکر نکرده است. همچنین اگر شما نتوانید با آرامش با آنها مواجه شوید، آنها خیلی کم تحمل شده زود از کوره در خواهند رفت. اگر حاضر نشوید در مقابل آنها کوتاه بیایید، وقوع بحثی شدید بین شما اجتناب ناپذیر است.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز مراقب سلامتی خود باشید مخصوصاً آنهایی که سابقه درد دارند. شما تمایل دارید گاهی اوقات افراط کنید. بنابراین افراط نکنید و نگرانیها را خیلی جدی نگیرید. امروز پول و عشق با هم نیستند. اگر با دوستی به بیرون می‌روید مطمئن شوید که او هم دوست ندارد پول خرج کنید تا تفریح کنید و او نیز با قبضهای آخر ماه مشکل دارد. زیرا پول کافی به همراه ندارد و شما نیز نمی‌خواهید غذای او را هم حساب کنید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
صرفاً جهت اطلاع، قسمت اول - 07/05/1389

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - شنبه 16 مرداد 1389



 

ماه تولد

فال روزانه - شنبه 16  مرداد 1389

بز

فال روز متولدین فروردین: شما قدرت خود باوری و اعتماد به نفس تان در این روزهای اخیر بسیار کم شده است، شاید به دلیل صحبت‌های دوستان‌تان باشد یا شاید هم به دلیل اتفاقات ناگواری باشد که برایتان پیش ﺁمده است و باعث شده است که شما اعتماد به نفس‌تان را از دست بدهید. شما به تازگی دوست دارید به قلب‌تان گوش دهید تا این که با عقل‌تان رفتار کنید زیرا عقل‌تان گاهی پیشنهادهایی را به شما می‌دهد که تمایلی به انجام ﺁنها ندارید. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی‌تان به وجود ﺁورید، زیرا زندگی‌تان دچار یکنواختی شده است.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما در این روزها احساس می‌کنید فاصله‌ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است به همین دلیل بسیار ناراحت هستید اما ناراحت و نگران نباشید زیرا دلیل این فاصله‌ای که بین شما دو نفر رخ داده است به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است در این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، زیرا شما دارای قدرت فکری مناسبی نیستید و ممکن است به خاطر راهی که انتخاب می‌کنید به بیراهه بروید. راه زندگی شما کمی باریک شده است و باید خیلی با احتیاط از پرتگاه‌ها و درهای زندگی عبور کنید.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما بسیار از این که از دیگران نقد کنید و ﺁنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می‌شوید، اما لازم است بدانید این کار باعث می‌شود تا شما وجهه مثبت خود را از دست دهید. با دیدی مثبت به همه چیز نگاه می‌کنید و در دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته‌اید به سر می‌برید بهتر است از این دنیا خارج شده و افرادی را که در اطراف شما هستند یا وقایعی را که رخ می‌دهید مشاهده کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: وقایع منفی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثر منفی بر روی شما گذاشته است و شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید. شما در کشاکش زندگی واقع شده بودید اما بهتر است راه خود را در این تنازع و جدل پیدا کنید، زیرا اگر راه‌تان را پیدا نکنید دچار نا امیدی می‌شوید. به صحبت‌هایی که می‌شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: شما باید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، فرصت‌ها و اتفاقات تازه‌ای برایتان پیش می‌ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می‌کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می‌شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می‌دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی‌تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

شهريور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما در این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید. زیرا بیش از حد برای ﺁینده خود تلاش کرده‌اید و به همین دلیل اکنون خسته شده‌اید و دیگر توانی برای ادامه راه ندارید. شما به تصورات خود بیش از حد پر و بال می‌دهید، رویا برای شما لازم است اما در نه در این حد که باعث سقوط شما شود. اکنون زمان ﺁن فرا رسیده است که شما یک پرش برای ﺁینده داشته باشید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین ﺁبان: شما به راحتی نمی‌توانید هیجانات و صحبت‌های خود را کنترل کنید، شاید به نظرتان این صحبت‌ها کوچک باشد و ناچیز به نظر برسد اما باید به صحبت‌های خود دقت کنید زیرا ممکن است از همین صحبت‌هایتان بر علیه شما استفاده شود. شما زیادی بی‌احتیاط هستید و در کارهایتان با بی دقتی کامل عمل می‌کنید اما باید مواظب باشید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین ﺁذر: شما در بهترین موقعیت قرار دارید، بهتر است از این فرصت خود استفاده کنید، و تا جایی که می‌توانید از زمین اوج بگیرید. شما بیش از حد مثبت بین هستید نباید در زندگی تا این حد مثبت بین باشید زیرا حوادث و اتفاقات ناگوار زیادی برایتان رخ می‌دهد، چون شما همه چیز را با دیدی خوب می‌نگرید. به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می‌کنید بهتر است تا این حد فکر و خیال نداشته باشید. اجازه دهید اطرافیان‌تان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند زیرا زندگی‌تان ساده‌تر خواهد شد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: با اتفاقاتی که برایتان پیش می‌ﺁید زیادی جدی و سخت بر خورد می‌کنید زیرا خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند، نیازمند این همه تحقیق را ندارند، با این کارهای اضافی فقط خودتان را خسته می‌کنید. اجازه دهید به شما خوش بگذرد و به وقایعی که پیش می‌ﺁید لبخند بزنید. شما ریسک‌های بزرگی را در زندگی‌تان انجام می‌دهید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: احساس می‌کنید با زندگی که در حال حاضر دارید کمی بیگانه شده‌اید و نمی‌دانید چه نقشی را در زندگی حاضر دارید. به همین دلیل دچار سردرگمی شده‌اید، توصیه می‌شود اول و در ابتدا خود را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاقات تازه‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد، که باعث می‌شود دید تازه‌ای پیدا کنید و انرژی فوق العاده زیادی را از این اتفاق به دست بیاورید.

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: شما با دیدی کلی به زندگی می‌نگرید به همین دلیل بسیاری از پیشامدهایی که رخ می‌دهد را نمی‌بینید یا این که با بی تفاوتی از کنار ﺁنها رد می‌شوید. شما درک صحیحی از مسائل زندگی دارید و اکثر اوقات حدس‌هایی که در رابطه با جریانات زندگی می‌زنید درست هستند. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری‌های منطقی پیش برود.

اسفند